پست-ویژه-تصویر

قرص ماشین ظرفشویی هوم پلاس

قرص ماشین ظرفشویی هوم پلاس مدل لیمون، قرصی بسیار قدرتمند است. که طرفداران زیادی بین خانم‌ها دارد را از سوپرمارکت آنلاین سورنا خرید نمائید. این محصول که رایحه و بو لیمویی دارد، عطری دلپذیر به ظروف شما می‌دهد. این محصول شوینده حاوی پلیمر ضد خش است و بسیار سریع در آب حل خواهد شد.

قرص‌ ماشین ظرف‌شویی به دلیل اینکه آنزیم‌هایی را که در خود دارد شست شو را به شکل بهتری انجام خواهد داد. همچنین لکه‌ها را با نتیجه بهتری پاک می‌کند. شما با مصرف یک قرص کامل در هر یکبار شستشو نگرانی برای کافی بودن مواد شستشو نخواهید داشت.

قرص ماشین ظرف‌شویی هوم پلاس دارای ۲۴ عدد قرص در بسته خود است. و قدرت تمیزکنندگی عالی، براق‌کنندگی بی‌نظیر، و جلوگیری از رسوبات آهکی در ماشین ظرفشویی بالایی را دارد. هر قرص مقدار معینی شوینده برای یک حجم از ظروف را در خود دارد.

هر قرص دارای یک پوشش را در خود دارد تا در برابر رطوبت محیط و گرمای محیط از خود محافظت کند. قرص ماشین ظرف‌شویی از آنزیم‌های مختلفی برخوردار است که می‌تواند ظروف را بسیار تمیز و شفاف کند. و این شوینده‌ها در رایحه‌های متنوعی نظیر لیمویی نیز تولید می‌شود. که علاوه بر براقی و جلا دادن به ظروفتان آن‌ها را خوشبو نیز می‌کنند.

ویژگی‌های قرص ماشین ظرفشویی هوم پلاس

  1. تمیزکننده بسیار قوی
  2. سفیدکنندگی عالی ظروف
  3. براق کننده عالی ظروف
  4. لکه زدایی بی نظیر ظروف
  5. چربی زدایی عالی
  6. دارای رایحه لیمویی و از بین برنده بوی بد ظروف
  7. دارای مجوز از سازمان غذل و دارو
  8. دارای دو نوع بسته ۲۴ و ۴۸ عددی
  9. جلوگیری از تشکیل رسوب در ماشین ظرفشویی
  10. براق کننده ظروف استیل و جلوگیری از خوردگی آن
  11. درخشان کننده ظروف شیشه ای و جلوگیری از مات شدن آن

طریقه مصرف صحیح قرص ماشین ظرفشویی

طرز استفاده و مصرف قرص ظرفشویی بسیار آسان است. باقی مانده غذا را از ظروف حتما پاک کنید و آنها را داخل ماشین ظرفشویی بگذارید. در صورت وجود پوشش، بسته‌بندی محافظتی را جدا کنید. برای هر نوع شستشو یک عدد قرص ظرفشویی هوم پلاس را در محفظه مخصوص قرار دهید.

قرص ماشین ظرف شویی هوم پلاس

قرص را در محفظه توزیع مواد شوینده فرو کنید، (برای رسیدن به بهترین نتیجه در شستشوی کوتاه مدت قرص هوم پلاس را در کف ماشین ظرفشویی و در کنار فیلتر قرار دهید.) محفظه را ببندید، ماشین ظرفشویی را روشن کنید و اجازه دهید فناوری و هوم پلاس بقیه کارها را انجام دهند! با توجه به سختی بالای آب در ایران به منظور حفظ عملکرد بهینه ماشین ظرفشویی و گرفتن نتیجه مطلوب در شستن ظروف همواره محفظه مربوطه را از نمک هوم پلاس پر نگه دارید. برای خشک شدن بهتر ظروف و درخشندگی بیشتر همواره از مایع براق کننده هوم پلاس استفاده کنید.

فواید قرص ماشین ظرفشویی هوم پلاس را می‌دانید؟

وقتی صحبت از استفاده از قرص ماشین ظرفشویی که می‌شود. راحتی استفاده در مقایسه با پودرها و ژل‌های شستوشو نخستین چیزی است که به چشم به یاد می‌آورید. قرص ظرفشویی مقدار دقیق از شوینده را برای استفاده شما قرار خواهد داد. که احتمال ریخته‌ شدن آن در همه‌ جا کمتر از محصولات شوینده دیگر است.

این در صورتی است که اضافه کردن مقداری بیش از حد شوینده باعث می‌شود که کف اضافی بسیاری در ماشین ظرفشویی ایجاد شود. اتفاقی که علاوه بر نشت کردن کف و آلوده کردن آشپزخانه شما، عمر ماشین ظرفشویی شما را نیز بسیار کاهش خواهد داد. با توجه به اندازه دوز دقیق قرص ظرفشویی، به عمر و آینده دستگاه خود بیفزاید. و نیز صرفه‌جویی در مصرف و خرید را نیز دارید.

چرا روغن پلاس دی اویلا استفاده کنیم؟

کنسرو ماهی تون فامیلا در روغن سویا ۱۸۰ گرمی

نیک شف یعنی یک آشپز خوب

درباره رب گوجه فرنگی خوشاب بیشتر بدانیم

ادامه مطلب فواید قرص ماشین ظرفشویی هوم پلاس را نیز مطالعه کنید.

یکی دیگر از مزایای دیگر قرص ظرفشویی این است که تنها از مواد شوینده تشکیل نمی‌شود. و حاوی دستیار آبکشی ظروف و مواد افزودنی دیگری هم نیز است. که می‌توانید کیفیت شستشوی با ماشین ظرفشویی شما را به شدت بهبود خواهد بخشید. می‌دانید که در واقع آن دایره قرمز در وسط قرص ماشین ظرفشویی هوم پلاس، دستیار آبکشی است.

اخذ نمایندگی سورنا
اخذ نمایندگی فروشگاه سورنا

که هدف آن کمک به پاک کردن باقیمانده مواد شوینده از روی ظروف شما است. که در شستشوی نهایی به آن تمیزی و شفافیت که همه به دنبال آن هستیم به آن دست پیدا کنیم. این قرص ظرفشویی همچنین می‌تواند کارهایی نظیر شستشوی اولیه و چربی‌ زدایی را با یکدیگر در یک مرحله انجام دهد. تا به زمان کمتری برای خیساندن و شستشوی نهایی ظروف زمان نیاز باشد. قرص ماشین ظرفشویی هوم پلاس علاوه بر این‌ موارد، به تمیز شدن ماشین ظرفشویی شما و افزایش طول عمر آن نیز کمک خواهد کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *