پست-ویژه-تصویر

چرا روغن پلاس دی اویلا استفاده کنیم؟

چرا روغن پلاس دی اویلا استفاده کنیم؟ یادتون میاد که قبل‌تر ها بیشتر خانواده‌ها از روغن جامد استفاده می‌کردند؟ اما به خاطر ضررهای فراوانی که این روغن داشت مصرف آن بسیار کم شده است. و بیشتر در زمان حال مصرف از روغن‌های مایع هست. روغن مایع آفتابگردان از محبوب‌ترین روغن‌ها هست چون طعم و بوی خاصی ندارد. و غذا را با طعم واقعی خود مواد اولیه غذای خوشمزه خود میل  می‌کنید.

در مورد روغن زیتون و کنجد زیاد تبلیغ می‌شود اما از مفید بودن روغن‌های آفتابگردان هم نمیشه که بی‌تفاوت عبور کرد. باید این رو بدونید که میزان مقاومت روغن‌ های مختلف در برابر حرارت متفاوت هست. و روغن مایع آفتابگردان اویلا هم از آن دسته روغن‌ها است که ممکنه با حرارت زیاد شروع به دود کردن کند. در این حالت مواد سرطان‌ زایی ایجاد میشود. بنابراین توصیه می‌کنیم که این روغن را برای پخت و پز و سالاد استفاده کنید.

آیا فواید روغن پلاس دی اویلا را می‌دانید؟

اگر شما هم مثل ۸۰ درصد مردم از کمبود ویتامین D در بدنتان رنج می‌برید. یا باید برای بدست آوردن این ویتامین را از راه تغذیه مناسب به بدن خود برسانید. و یا به طور مرتب و زمان مناسب در برابر نور آفتاب در برنامه هر روزتان قرار دهید. “روغن پلاس دی اویلا” با غنی شدن روغن آفتابگردان با ویتامین D به داد شما رسیده که به این ویتامین برای سلامتی خود نیازمندید. این ویتامین برای جذب کلسیم و استحکام استخوان‌ های بدن عزیزتون ضروری هست.

روغن غنی شده با ویتامین D3 اویلا در بسته‌بندی های یک‌ونیم لیتری در بازار عرضه شده و در اختیار شما مصرف‌ کنندگان قرار گرفته می‌شود. پس بهتره که غذای خودتان را در این روغن تفت دهید و اجازه ندهید که کاملا سرخ شود. چون اگر این روغن در معرض حرارت زیاد باشد ممکن است که ترکیبات سرطان‌زا در آن ایجاد شود. غذاهای پختنی با این روغن لذیذ و سرشار از ویتامین D یک تجربه خوشایند برای شما رقم خواهند زد. همچنین می‌توانید کمی از این روغن را می‌توانید روی سالاد خود بریزید.

روغن آفتابگردان اویلا غنی شده با ویتامین دی
روغن آفتابگردان اویلا غنی شده با ویتامین دی

آیا این محصول را میشه از سوپرمارکت آنلاین سورنا خرید کرد؟

روغن پلاس دی اویلا رو می‌توانید از فروشگاه‌های سراسری سورنا خرید نمایید. یا اگر به خرید اینترنتی علاقه دارید این خرید را از سوپرمارکت آنلاین سورنا نیز خرید نمایید. در فروشگاه‌های حضوری و اینترنتی ما به غیر از این محصول از تنوع محصولات که بیش از ۲۵۰۰ محصول است را خرید نمایید. امروزه در بسیاری از نقاط جهان خصوصا کلانشهرها، فروشگاه‌ زنجیره ای مواد غذایی یکی از مهم‌ترین مراکز خرید مردم به شمار می‌روند.

مردم بسیاری از مایحتاج اصلی خود را در این مراکز خرید پیدا می‌کنند. راه‌اندازی فروشگاه‌ زنجیره‌ ای مواد غذایی یک سرمایه‌گذاری بلند مدت با حاشیه سود خوب به حساب می‌آید. حتی اگر اکنون نیز دارای یک سوپر مارکت محلی هستید می‌توانید برای تبدیل شدن به یک فروشگاه سراسری معتبر و حرفه‌ای اقدام کنید. فقط کافی هست با فروشگاه‌ های سراسری سورنا تماس حاصل کنید تا فرآیند تبدیل شدن به یک کسب‌وکار حرفه‌ای را شروع کنید.

درباره شرکت اویلا و محصولات آن بیشتر بدانیم

برند اویلا در سال ۱۳۸۲ ثبت شد و شروع به کار کرد. و هدف آن تکمیل سبد خانوار بود. محصولات شرکت اویلا شامل روغن‌های مایع و جامد، تون ماهی و رب گوجه فرنگی می‌شود. از محصولات روغنی اویلا می‌توان به روغن پلاس دی اویلا، روغن آفتابگردان، روغن ذرت، روغن کانولا، روغن سرخ‌کردنی، روغن سرخ‌کردنی بدون پالم، روغن کنجد، روغن زیتون تصفیه‌شده، روغن زیتون بکر، مارگارین، روغن نیمه‌ جامد طعم‌دار، روغن نیمه‌ جامد ساده و روغن حلب سویا اشاره کرد. بهتر است بدانید اویلا روغن سرخ‌کردنی بدون پالم را در سال ۱۳۹۴ برای اولین بار در ایران تولید کرد.

  1. کنسرو ماهی تون فامیلا در روغن سویا ۱۸۰ گرمی
  2. قرص ماشین ظرفشویی هوم پلاس
  3. نیک شف یعنی یک آشپز خوب
  4. درباره رب گوجه فرنگی خوشاب بیشتر بدانیم

استفاده از تکنولوژی روز در تولید محصولات

با پیشرفت تکنولوژی و دستیابی به دستگاه‌های پیشرفته، استفاده از روغن‌های حیوانی کاهش یافت و شرکت‌های تولیدکننده سعی کردند. با تولید روغن‌های سالم‌تر با کلسترول پایین‌تر، زندگی انسان‌ها را بهبود دهند. در گذشته، روغن‌ها از چربی حیوانات تهیه می‌شدند؛ اما به دلیل کلسترول زیاد این روغن‌ها، شرکت‌های تولیدکننده به فکر تولید روغن‌های سالم‌تر افتادند. تا بیماری‌های ناشی از مصرف روغن را کاهش دهند. استفاده از روغن گیاهان بهترین راه‌حل موجود به نظر می‌رسید که با بررسی کلسترول و سایر مواد مضر آن‌ها، به تولید روغن از گیاهانی مانند آفتابگردان، کنجد، ذرت و… دست زدند. و با عرضه‌ی آن‌ها به بازار و مواجه‌شدن با استقبال مشتریان، این روند را بهبود دادند. و امروز می‌توانند روغن گیاهان مفیدی مثل کنجد، زیتون و… را نیز تولید کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *