پست-ویژه-تصویر

محصولات برند نیک شف در فروشگاه سورنا

محصولات برند نیک شف در فروشگاه سورنا : نیک شف یعنی یک آشپز خوب برای یک غذای سالم و سریع که در دسته غذاهای نیمه آماده و آماده است. نیک شف مواد غذایی سوسیس و کالباس، مواد غذایی دریایی و پنیر و خمیرهای مورد نیاز در آشپزی را به بازار عرضه می‌کند.

محصولات غذایی این برند در گروه محصولات آبزیان، میگو پلویی، میگو، میگو کلاسیک، ماهی قزل آلا کامل، فیله ماهی گالیت، فیله ماهی شوریده و فیله ماهی قزل آلا صورتی و در گروه محصول پنیر پیتزا ۴ محصول پنیر رنده شده و پنیر موزارلا  می‌باشد.

همچنین در گروه محصولات خمیر و نان، انواع خمیر پیتزا، خمیر پیراشکی، یوفکا و خمیر سمبوسه و اسپرینگ رول و در گروه محصولات فرنچ فرایز نیز سیب زمینی خلالی و توپی را در دسترس مردم عزیزمان در سراسر ایران قرار می‌دهد.

محصولات نیک شف (آشپز خوب) را از فروشگاه سورنا تهیه کنید

این محصولات که از گروه غذاهای نیمه آماده و آماده است که در این روزها طرفداران زیادی دارد. اگر شما شاغل هستید و یا در یک روز خاصی وقت کمی دارید. با یک خرید از سوپرمارکت آنلاین سورنا این غذای با کیفیت را سفارش دهید. تا علاوه بر اینکه به کارهایتان می‌رسید یک غذای با کیفیت نیز میل کرده‌اید. تمامی محصولات این برند در سوپرمارکت های سراسری سورنا نیز موجود است و می‌توانید به صورت حضوری خرید نمایید.

در مورد محصولات برند نیک شف بیشتر بدانید

محصولات برند نیک شف به عنوان یکی از برند‌های لوکس شرکت فرآورده‌های پروتئینی کوروش می‌باشد. که فعالیت خود را از تیرماه سال ۱۴۰۰ آغاز کرده است. شعار این برند این است: (Just Enjoy) به معنی فقط لذت ببر می‌باشد. و با ویژگی‌های تخصصی، تمایز، تنوع محصول، اصالت و خلاقیت، تمام انتظارات مصرف کنندگان را برآورده می‌کند. برند نیک شف در گروه محصول‌های سوسیس و کالباس، غذای آماده، غذای نیمه آماده، پنیر پیتزا و ورقه‌ای، سیب زمینی و آبزیان و … در حال حاضر فعالیت می‌کند.

یکی از محصولات با کیفیت این برند فیله ماهی قزل آلای صورتی است.

از اون جایی که امگا ۳ از اسیدها چرب ضروری برای بدن هست. حتما در برنامه غذایی هفتگی مصرف ماهی رو فراموش نکنید. یکی از غذاهایی که هم خاصیت داره هم برای وعده پرنشاط در کنار خانواده مناسبه ماهی قزل آلاست.

ماهی جز غذاهایی محسوب میشه که مخاطب های خاص خودش رو داره. ولی اگه ماهی تازه باشه و با یه دستور عالی پخته شده باشه اصلا بعید نیست که مورد پسند همه بشه.

ماهی های تازه نیک شف این فرصت رو به‌ شما میده تا با خیال راحت ماهی رو به وعده های غذایی خودتون اضافه کنید.

خرید نوشابه انرژی زا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *