پست-ویژه-تصویر

کنسرو ماهی تون فامیلا در روغن سویا 180 گرمی

کنسرو ماهی تون فامیلا در منطقه چابهار تولید می‌شود. که به خاطر نزدیکی به آب‌های آزاد دریاها؛ در بیشتر ماه‌ها و فصل‌ها در سال ماهی تازه برای تولید تون صید می‌شود و در دسترس است. در نتیجه کیفیت محصول کنسرو ماهی فامیلا در مقایسه با محصولات مشابه که از ماهی‌های منجمد تولید می‌شود بالاتر است.

تن ماهی فامیلا از گوشت فیله‌ای ماهی جنوب با کیفیت تهیه می‌شود. تولید شده در مدرن‌ترین کارخانجات و دستگاه‌های روز دنیا تولید کننده کنسرو ماهی تون در ایران است. و با کادری مجرب که تمام آنالیزهای تولیدی به صورت روزانه در آزمایشگاه‌های مجهز این کارخانه مورد بررسی قرار می‌گیرد. استفاده از روغن سویای مرغوب در تهیه تن های فامیلا باعث لذیذتر شدن طعم این محصول می‌شود.

به دلیل اهمیت سلامت شما مشتریان این محصول در بهترین و مرغوب ترین قوطی‌ها با لاک مناسب جهت پوشش داخلی کنسرو در تماس با محصول استفاده می‌شود. این کار موجب می‌شود که جلوگیری از واکنش‌های نامطلوب  در محتویات قوطی با جداره فلز می‌شود. تن ماهی فامیلا فاقد هرگونه مواد افزودنی و نگهدارنده در محصول خود می‌باشد.

چرا از کنسرو ماهی تون فامیلا استفاده کنیم؟

  1. تولید شده توسط مدرن ترین دستگاه به صورت اتوماتیک
  2. بالاترین استاندارد بهداشتی
  3. گوشت تکه ای روشن (فیله ماهی تن)
  4. غنی از امگا ۳ و ۶ ویتامین های
  5. فاقد قند و اسیدهای چرب ترانس
  6. دارای روغن سویا و سرشار از چربی‌های چند غیراشباع
  7. دارای اسیدآمینه و اسید لینولئیک
  8. سرشار از ویتامین E و ویتامین K

فواید کنسرو تن ماهی را می‌دانید.

کنسرو ماهی تن فامیلا
کنسرو ماهی تن فامیلا
  • مصرف کنسرو تون ماهی فامیلا در برنامه غذایی شما در هفته فواید بسیاری خواهد داشت. اول از همه این محصول یعنی تن ماهی یک منبع ارزان پروتئین می‌باشد. ماندگاری بالای کنسرو تون‌ماهی و فاسد نشدن این غذای نیمه آماده برای مدت زمان طولانی هم نکته بسیار مثبت دیگر آن است که باید در نظر گرفته شود. اگر به‌ دنبال سلامت خود و لاغری در خانه بدون رژیم و ورزش هستید.
  • حتما مصرف تن ماهی فامیلا گزینه مناسبی برای شما و خانواده محترم شما است. این غذا کالری پایینی و پروتئین بالایی را در خود دارد. پروتئین باعث حس سیری را در شما افزایش می‌دهد. و اشتهای غذا خوردن را در شما کاهش خواهد داد. به همین دلیل است که رژیم‌های غذایی دارای پروتئین بالا برای کاهش وزن بسیار مناسب است. و همیشه مورد استفاده و جوابگو خواهد بود. این را بدانید و جدی بگیرید که مصرف پروتئین برای زنان ضروری می‌باشد. پس این محصول یک گزینه بسیار عالی برای یک وعده غذای رژیمی حاوی پروتئین محسوب خواهد شد.
  • ماهی تن فامیلا منبع بسیار خوبی از مواد معدنی نظیر سلنیوم ، منیزیم و پتاسیم است. و همچنین ویتامین های B1 ، B3 و B6 نیز است. تغذیه تن ماهی حاوی امگا ۳ برای کاهش بیماری قلبی عروقی بسیار مفید و حائز اهمیت است. به این دلیل که این ماده مغذی میزان زیادی از چربی‌های بد خون LDL و کلسترول و تری گلیسریدها را کاهش خواهد داد. میزان کلسترول خوب یا HDL را افزایش می‌دهد و تجمع پلاکت را پایین خواهد آورد.
  • و از لخته شدن خون به طور چشمگیری جلوگیری می‌کند. با مصرف تون ماهی فامیلا کاهش سلول‌های اندوتلیال و تولید مشتقات پلاکت می‌شود. که عامل رشد و ضخیم شدن رگها است و از این بیماری جلوگیری می کند. فعالیت مشتقات شیمیایی باعث سلول‌های دیواره رگها که باعث آرامش می‌شود. که باعث باز شدن رگها می‌شود و سلامتی شما را افزایش می‌دهد.

روش استفاده تن ماهی:

برای استفاده از خواص ماهی و جلوگیری از بروز عوارض ناشی از مصرف زیاد آن، توصیه می‌شود که بیش از دو تا سه بار در برنامه غذاییتان در هفته از انواع ماهی استفاده نشود. همچنین در برنامه غذایی‌تان نباید فقط شامل یک نوع ماهی باشد. بلکه در مصرف ماهی هم باید تعادل و تنوع را در نظر بگیریم.

ماهی رودخانه ای و دریایی تازه صید شده بسیار مفیدتر از ماهی کنسرو شده است. اما در مقایسه با غذاهای آماده و فست فودها، مصرف کنسرو تن ماهی فامیلا سالم‌تر است و الویت اولمان باید باشد.

کنسرو تن ماهی در صورت نگهداری در شرایط نامناسب یا تمام شدن انقضای تاریخ مصرف آن، به سرعت فاسد می شود. که مسمومیت بسیار جدی به نام مسمومیت بوتولیسم را ایجاد می کند که می تواند حتی سبب مرگ هم گردد.

طبق نظر و توصیه کارشناسان تغذیه حتما کنسروهای تن ماهی را حتما قبل از مصرف باید ۲۰ دقیقه در آب بجوشانید و سپس مصرف نمایید تا احتمال مسمومیت با آن به حداقل رسیده شود. همچنین در هنگام مصرف کنسرو تن ماهی به ظاهر آن دقت نمائید و در صورت متورم یا ضربه خورده بودن محصول باید از مصرف آن خودداری نمائید.

نیک شف یعنی یک آشپز خوب

چرا روغن پلاس دی اویلا استفاده کنیم؟

درباره رب گوجه فرنگی خوشاب بیشتر بدانیم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *