پست-ویژه-تصویر

فروشگاه زنجیره‌ ای مواد غذایی

فروشگاه زنجیره‌ ای مواد غذایی : امروزه در بسیاری از نقاط جهان خصوصا کلان شهرها، فروشگاه‌ زنجیره ای موادغذایی یکی از مهم‌ترین مراکز خرید مردم به شمار می‌روند. و مردم بسیاری از مایحتاج اصلی خود را در این مراکز خرید پیدا می‌کنند.

راه‌اندازی فروشگاه‌ زنجیره‌ ای مواد غذایی یک سرمایه‌گذاری بلند مدت با حاشیه سود خوب به حساب می‌آید. حتی اگر اکنون نیز دارای یک سوپر مارکت محلی هستید. می‌توانید برای تبدیل شدن به یک فروشگاه سراسری معتبر و حرفه‌ای اقدام کنید.

فقط کافی هست با فروشگاه‌ های سراسری سورنا تماس حاصل کنید تا فرآیند تبدیل شدن به یک کسب‌وکار حرفه‌ای را شروع کنید.

فروشگاه زنجیره‌ ای مواد غذایی یا فروشگاه سراسری سورنا

اهمیت اخذ نمایندگی فروشگاه سورنا را می‌دانید؟

  • امکان استفاده از برند که شرکت اصلی آن را تبلیغ و نزد مشتریان محبوب ساخته است
  • کمک و راهنمایی‌های لازم در جهت انتخاب محل کسب و کار یا حتی ساخت و تجهیز ساختمان. ( برای مثال این مورد در رابطه با فرانچایز فروشگاه زنجیره‌ای بسیار مهم است)
  • ارایه آموزش‌های مدیریتی در جهت تعامل با نیروی کار و سرمایه انسانی کارفرما
  • پیاده سازی سیستم تحقیق و توسعه در جهت ارایه خدمات یا محصولات جدید
  • ارایه تجهیزات یا مواد اولیه با توجه به نوع شرکت فرانچایز دهنده

ماموریت و چشم انداز سورنا

ماموریت

شرکت ستاره ‌طلایی‌سینا، شرکتی خدماتی است که به عنوان یکی از شرکت‌های پیش‌رو با قالب و ساختاری جدید و متفاوت و مطابق با شرایط کشور در زمینه فرانچایز فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها به عنوان یکی از شرکت های گروه صنعتی گلرنگ فعالیت دارد.

ماموریت اصلی شرکت، ارائه خدمات برتر و در اختیار قراردادن سیستم فروش یکپارچه و به روز، آموزش مشتریان، ارتقاء سطح کیفی و کمی فروش در محل فروش مشتریان است و با مشتریانی که تمایل به بهبود و رونق کسب و کار خود دارند، در سطح کل کشور همکاری می‌نماید.

دراین راستا با همکاری تجاری با این مشتریان و تحت برند سورنا، باعث افزایش فروش و سود مشتریان و کاهش قیمت تمام شده و رفع نگرانی آنها از فروشگاه زنجیره ای ملی، محلی و تخفیفی…و افزایش رضایتمندی آنها شده و از خروج احتمالی آنها از چرخه صنعت جلوگیری خواهد نمود. لذا بهبود سلامت روانی مشتریان و ارتقا کیفی سطح سلامت آنها در برنامه اجرایی شرکت ستاره طلایی سینا قراردارد.

چشم انداز

با توجه به ماهیت مدل در نظر گرفته شده و قابلیتها و ظرفیتهای موجود، امکان افزایش تا حدود ۱۰ هزار مشتری در سالهای بعد وجود دارد که با مدیریت و برنامه ریزی مدون هدف، دستیابی به ۱۵ هزار فروشگاه تا سال ۱۴۰۴ می باشد.

اخذ نمایندگی فروشگاه سورنا
اخذ نمایندگی فروشگاه سورنا

فرانچایز و مزایای آن برای نمایندگان فروشگاه سراسری سورنا

خرید کردن، یک معامله است. ما در حالت معمولی، تنها هنگامی خرید می‌کنیم که تشخیص می‌دهیم کالایی ارزشمندتر از پولمان وجود دارد. اما ذهن عجیب و غریب ما، حساب خرید از فروشگاه را از معامله‌های دیگر سوا می‌کند. بیشتر ما، آن‌قدر که برای برداشتن خوراکی مورد علاقه‌مان از قفسه فروشگاه ذوق داریم برای خرید یک صندلی، میز، سهام یا حتی یک قطعه زمین، هیجان زده نمی‌شویم. اما چرا این‌گونه است؟

چه چیزی باعث می‌شود که ذهنمان این دو نوع معامله را از هم تفکیک کند؟ و به عنوان صاحب یک فروشگاه زنجیره‌ای، رسالت پنهان ما چیست؟ در این قسمت از فروشگاه زنجیره‌ای سورنا به موضوع «علت پنهان خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای» می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

نبردی جانانه میان سوپرمارکت و فروشگاه‌ زنجیره‌ای مواد غذایی

این روزها، سوپرمارکت‌ها از حال و هوای یک بقالی نُقلی و دوست داشتنی که بوی خوراکی‌های مختلف در آن با هم ترکیب می‌شدند. و یک رایحه ماندگار و نوستالژیک – بوی بقالی ! – را می‌ساختند تغییر شکل داده‌اند. و رنگ و بوی فروشگاه‌ زنجیره‌ای موادغذایی – البته در ابعاد کوچک – را به خود گرفته‌اند.

با این وجود، باز هم فروشگاه‌های زنجیره‌ای مملو از مشتری هستند. واقعا چه دلیلی باعث شده است که سوپر مارکت‌ها با وجود شباهت به این فروشگاه‌ها باز هم نتوانسته‌اند گوی رقابت را از آنها بربایند؟ بیایید جواب‌ها را دانه به دانه با هم بررسی کنیم:

مردم می‌خواهند خرید کنند.

می‌خواهند در وقتشان صرفه‌جویی کنند.

به دنبال صرفه‌جویی در هزینه‌هایشان هستند.

فروشگاه زنجیره‌ ای مواد غذایی

با این حساب، یک ویژگی مهم دیگر هم باعث می‌شود که مردم برای خرید به فروشگاه‌های زنجیره‌ای بیایند و آن هم چیزی نیست جز، تفریح!

در واقع، آنها می‌خواهند یکی دو ساعتی را در یک محیط غیرمعمولی خارج از محل زندگی‌شان سپری کنند؛ محیطی که نه مثل شهر بازی آنچنان صریح به تفریح کردن اشاره کند و نه مانند حضور در یک همایش با عنوان «روش‌های وصله‌پینه کردن لایه اوزون!» خیلی خشک و رسمی باشد.

چیزی که ناخواسته آنها را به سمت این تفریح غیرمستقیم سوق می‌دهد، فشار و خستگی ساعت‌ها کار کردن، سروکله زدن با بچه‌ها، هزینه‌ها، استرس‌های ریز و درشت و خلاصه فشارهای غیر قابل گریز زندگی شهری است.

هدفمندتر تلاش کنید برای فروشگاه زنجیره‌ ای مواد غذایی خودتان

اگر مدیر فروشگاه زنجیره‌ ای مواد غذایی هستید، باید بدانید که فروشگاه شما تفرجگاه‌هایی غیر مستقیم هستند. که مردم در کنار تجربه یک تفریح و مدیتیشن پنهان – حتی از نظر خودشان – چیزهایی که لازم دارند را هم خریداری می‌کنند. با دانستن این موضوع و درک عمیق‌تر معنای پنهان در ورای فروشگاه‌های زنجیره‌ای باید به عنوان مسئول یا صاحب یک شعبه از فروشگاه تلاش‌هایمان را در راستای پاسخگویی به این هدف پنهان بهینه کنیم.

موارد زیادی در این بحث قابل کار هستند. از شیوه پاسخگویی کارمندان به مشتریان گرفته تا استفاده از روانشناسی رنگ‌ها در دکوراسیون داخلی فروشگاه می‌توانند در این مهم تاثیرگذار باشند. با کمی تلاش بیشتر در این زمینه، نه تنها می‌توانیم مشتریان راضی‌تری داشته باشیم. بلکه قدمی مثبت و سازنده در جهت بهبود سلامت روانی جامعه خود برمی‌داریم.

مشتریان نباید کسب و کار شما را مکانی برای خریدن یک محصول یا استفاده از یک خدمت تلقی کنند. کسب و کارتان باید مکانی برای خوش گذرانی محسوب شود.

ریچارد برانسون

سوپرمارکت آنلاین

خرید نوشابه انرژی زا

۱۰ غذای نیمه آماده محبوب در سوپرمارکت اینترنتی سورنا

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *