پست-ویژه-تصویر

10 غذای نیمه آماده محبوب در سوپرمارکت اینترنتی سورنا

معرفی 10 غذای نیمه آماده محبوب در سوپرمارکت آنلاین سورنا که به فروش می رسد. محبوب ترین برندها که غذای نیمه آماده را تولید می کنند عبارتند از : نیک شف، پمینا، کوروش پروتئین، الیت، فارسی، یک و یک و … هستند. این محبوبیت دلایل مختلفی از جمله کیفیت محصولات و تنوع آن ها است که افراد با هر نوع سلیقه ای را راضی نگه خواهد داشت.

اگر اهل استفاده از غذاهای نیمه‌آماده هستید. خوب است که هنگام خرید از فروشگاه های سراسری سورنا که عرضه کننده این مواد غذایی هستند محبوب ترین این غذاها را بشناسید. تا در سبد خرید خود این ها را قرار دهید.

در هنگام خرید معمولا سه نوع غذای نیمه آماده پیش روی شما است. گروه اول شامل انواع کنسرو ها هستند. گروه دوم شامل غذاهای سردی مثل سالاد الویه یا انواع ناگت و شنسیل ها هستند. دسته سوم رو انواع برگر و کتلت ها و هم شامل خورشت هایی حاضری مثل قیمه و قورمه سبزی و … می‌شوند.

لیست 10 غذای نیمه آماده محبوب که خریداران بیشتری دارد.

  1. کباب ترکی گوشت 90% کوروش پروتئین 400 گرمی
  2. فلافل پنیری منجمد 320 گرمی کوروش پروتئین
  3. فیله مرغ سوخاری 400 گرمی پمینا
  4. خوراک مرغ استرال 285 گرمی یک و یک
  5. سیب زمینی نیمه آماده سرخ شده خلالی نیک شف
  6. شنیسل مرغ 540 گرمی پمینا
  7. سمبوسه گوشت 450 گرمی پمینا
  8. پاستا آماده قارچ و پنیر 180 گرمی الیت
  9. کتلت گوشت 400 گرمی فارسی
  10. شامی کباب 430 گرمی پمینا

غذاهای نیمه آماده که با نام های دیگری مثل غذای آماده پخت، غذای یخ زده، غذای منجمد و غذای مایکروفری هم شناخته می‌شود. این نوع غذا یک وعده غذایی بسته بندی شده است که منجمد یا سرد می باشد. که معمولا به اندازه مناسب برای یک نفر تولید و تهیه می‌شود. غذای نیمه آماده نیمه پخته است که نیاز به آماده سازی و پختن کمی یا گرم کردن را فقط دارد. در این روزها که مشغله کاری افراد مخصوصا در کلان شهرهایی مانند تهران بیشتر شده مصرف این نوع غذاها بیشتر از قبل شده است.

بسته بندی غذاهای نیمه آماده در ابتدا در ظروف آلومینیومی مرسوم شدند. اما امروزه ظروف پلاستیکی قابل استفاده در مایکروویو رایج تر شده است.

خوب افرادی که از این نوع غذاها استفاده می کنند صد در صد وقت کمی نیز برای خرید دارند. پس پیشنهاد ما به این افراد خرید از بهترین سوپرمارکت اینترنتی تهران یعنی سوپرمارکت آنلاین سورنا این خرید را انجام دهند.

خرید نوشابه انرژی زا

5 نوشابه انرژی زا محبوب پر خرید سوپرمارکت آنلاین سورنا

کباب ترکی گوشت 90% کوروش پروتئین 400 گرمی

ترکیبات سازنده غذای نیمه آماده کباب ترکی گوشت کوروش پروتئین شامل گوشت قرمز، پیاز، قارچ، فلفل دلمه ای، گوجه و انواع ادویه (فلفل سیاه، پودر سیر، دارچین، جوز هندی و نمک) در خود می باشد. این محصول در ظروف یکبار مصرف بسته بندی و روانه بازار می شود. مدت ماندگاری این محصول 6 ماه پس از تولید است که می بایست در یخچال و دامی 18 درجه سانتی گراد نگهداری شود. همچنین لازم به ذکر است که این غذای محبوب و محصول کوروش پروتئین دارای استاندارد ملی ایران و پروانه ساخت وزارت بهداشت را دارد.

فلافل پنیری منجمد 320 گرمی کوروش پروتئین

فلافل بی شک یکی از غذاهای محبوب افراد جامعه است شرکت کوروش پروتئین دست به نوآوری زده و این غذای لذیذ را با پنیر تولید کرده است که طعم فوق العاده ای را می توانید با این غذا تجربه کنید.

ترکیبات غذای نیمه آماده فلافل پنیری کوروش پروتئین شامل نخود، پیاز، آرد گندم، ادویه، نمک، سیب زمینی و پنیر پیتزا است. این محصول نیز دارای ماندگاری 6 ماه پس از تولید می باشد که باید در یخچال و در دمای 18 درجه سانتی گراد از آن نگهداری کنید. همچنین این محصول نیز دارای استاندارد ملی ایران و پروانه ساخت از وزارت بهداشت را برای خود اخذ کرده است.

سوالات متداول در مورد غذای نیمه آماده

محبوب ترین برند های غذای نیمه آماده در بازار کدامند؟

یکی از محبوب ترین برند ها در غذای نیمه آماده نیک شف است. به غیر از این برند نام هایی مثل الیت و نامی نو هم در بازار از محبوبیت زیادی برخوردارند.

قیمت غذاهای نیمه آماده در بازار به چه صورت است؟

قیمت غذاهای نیمه آماده را در سوپرمارکت اینترنتی سورنا می توانید مشاهده کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *