پست-ویژه-تصویر

کنسرو لوبیا چیتی فامیلا با سس گوجه فرنگی 400 گرمی

کنسرو لوبیا چیتی فامیلا یک غذای نیمه آماده که در “فرشگاه سراسری سورنا” می‌توانید تهیه نمائید. این غذا بسیار خوشمزه و با ارزش غذایی بسیار بالا می‌باشد. با اینکه که لوبیا چیتی محبوب‌ترین لوبیا در کشور آمریکا می‌باشد ولی محبوبیت بیشتری در کشور اسپانیا دارد. لوبیا چیتی یک حبوبات محبوب‌ در طبخ انواع غذاهای ایرانی و مدیترانه‌ای است. بهتر است بدانید که نسبت به انواع لوبیاها کمتر باعث نفخ می‌شود و از این جهت می‌تواند. در بسیاری از رژیم های غذایی افراد قرار گیرد که این یکی از خواص آن است.

اگر شما به گیاه خواری علاقه‌مند هستید و به این دلیل از مصرف گوشت پرهیز می‌کنید. بهتر است لز سالاد و خوراک لوبیا چیتی در رژیم غذایی خود استفاده نمائید. آمینو اسید های بسیار زیاد موجود در لوبیا چیتی یک منبع قوی برای دریافت کردن پروتئین مورد نیاز بدن شما می‌باشد. که مصرف کنسرو لوبیا چیتی فامیلا با سس گوجه فرنگی را به جایگزین بی نقصی برای گوشت قرمز تبدیل کرده است.

لوبیا چیتی دارای مواد مغذی بسیار زیادی می باشد.

همچنین این حبوبات از نظر میزان فیبر نیز بر دیگر لوبیاها برتری نیز دارد. از خواص دیگر مصرف خوراک لوبیا چیتی می‌شود به تقویت حافظه و افزایش قدرت فکری اشاره نمود. منیزیمی که در لوبیا چیتی وجود دارد باعث شده است. که مصرف این محصول به بمب سلامتی و بهبود حافظه بیماران آلزایمری کمک زیادی کند. همچنین تحقیقات محققین نشان می‌دهد مصرف لوبیا چیتی درصد یادگیری دانش‌آموزان را افزایش چشمگیری نیز می‌دهد.

این حبوبات دارای مقادیر زیادی از انواع ویتامین هایی مانند: فیبر، آهن، مواد معدنی و پروتئین ها هستند. پس با این حساب خواص لوبیا چیتی برای سلامت پوست و مو بسیار عالی و مناسب است. این ماده غذایی بدون کلسترول است و قند موجود در آن در مقایسه با دیگر نوع لوبیا ها کمتر می‌باشد. کنسرو لوبیا چیتی به علت داشتن پروتئین زیاد، یک منبع غذایی بسیار مفید است. که برای تامین پروتئین روزانه بدن شما و پیشگیری از مبتلا شدن به اختلالات پوکی استخوان و مشکلات کلیوی بسیار مفید است.

زیتون درشت فامیلا ۶۵۰ گرمی

درباره رب گوجه فرنگی فامیلا چه چیزهایی می‌دانید؟

روغن مایع آفتابگردان فامیلا

سوپرمارکت آنلاین

چرا از کنسرو لوبیا فامیلا استفاده کنیم

در کنسرو لوبیا فامیلا که از بهترین نوع لوبیا چیتی تولید کشورخودمان است. یعنی لوبیای تازه خمین با سرند 8-9 و رب گوجه فرنگی استان فارس کشت شده و از گوجه فرنگی با کیفیت، ادویجات تازه و بهداشتی استفاده می‌شود. همچنین این محصول با مدرنترین تجهیزات در کارخانجات فامیلا برای تولید کنسرو تولید می‌شود.

می‌دانید که این محصول یک منبع غنی از فیبر است که در سلامت و بهبود عملکرد دستگاه گوارش (مخصوصا جلوگیری از یبوست) بسیار مفید و کاربردی می‌باشد. بالا بودن مقدار فیبر این کنسرو در کنار موادی مانند منیزم و پتاسیم قابل توجه که در خود دارد. می‌­تواند در پایین آورن سطح هوموسیستئین که باعث افزایش خطر حمله قلبی می‌باشد تاثیر زیادی بگذارد. پس میتوانیم بگوئیم مصرف کنسرو لوبیا در کاهش خطر حملات قلبی بسیار سودمند است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *