پست-ویژه-تصویر

درباره رب گوجه فرنگی فامیلا چه چیزهایی می‌دانید؟

رب گوجه فرنگی فامیلا از چه کیفیتی بهرمند بوده است و عرضه آنها به فروشگاه‌های سراسری سورنا برای فروش به چه دلیل انجام می‌شود؟
می‌دانید که برند فامیلا از تاپ‌ترین، ویژه‌ترین و معتبرترین برندها در زمینه تولید انواع محصولات مانند کنسرو رب‌گوجه فرنگی می‌باشد. که این محصول نیز یکی از بهترین این رب‌های گوجه‌فرنگی هستند. که به صورت عمده به تمام شعب فروشگاه سورنا در سراسر کشور عرضه می شوند و در دسترس شما مشتریان عزیز قرار می گیرد.

رب گوجه فرنگی فامیلا یک چاشنی و پراستفاده

یکی پر استفاده‌ترين چاشنی ها و از مفیدترین آنها در غذاهای لذیذ ایرانی است. که کدبانوهای ایرانی از آن در ساخت انواع غذاها و سس‌ها و بسیاری از ترشيجات استفاده می‌کنند.
کنسرو رب گوجه فرنگی یا میوه گوجه فرنگی، حاوی مواد فراوانی لیکوپن بوده است. که باعث تقویت حافظه ما و کاهش سرعت روند پیری در شما می‌شود. و همچنین مصرف این محصولات، باعث پاکسازی کل بدن شما از هرگونه مواد زائد خواهد شد. مصرف رب گوجه باعث پیشگیری از انواع بیماری قلبی می‌شود.

همچنین برای سرطان پروستات بسیار مفید خواهد بود. کنسرو رب گوجه فاميلا دارای مقادیر زیاد از ویتامین ث و انواع زیادی آنتی اکسیدان ها در خود است. که باعث می‌شود بر علیه رادیکال‌های آزاد مضر که در بدن ما باعث به وجود آمدن سرطان می شوند، بتوانند مبارزه کنند.

کنسرو رب گوجه فرنگی فامیلا
کنسرو رب گوجه فرنگی فامیلا

استفاده از کنسرو رب گوجه فرنگی فامیلا چه تاثیرات مثبتی در بدن شما دارد؟

تحقیقات و مطالعات محققان نشان می‌دهد. مواد موجود در میوه گوجه فرنگی با ایجاد حفاظت اپیدمیلوجیکال درصد مبتلا شدن به سرطان پروستات را به طور چشمگیری کاهش خواهند داد. یکی دیگر از موارد جالب و  شگفت انگیز رب گوجه فرنگی برای سلامت بدن این است.

که قابلیت این را دارد که بخش بسیار مهم از رژیم غذایی یک فرد دیابتی می‌تواند باشد. به این دلیل که قادر است قند خون شما را کنترل کند. این میوه دارای کربوهیدرات خیلی کمی است اما می‌تواند منبع خوبی از کروم باشد که قند خون بدن را برای شما تنظیم کند.

استفاده از گوجه فرنگی يا استفاده از رب می‌تواند به حفظ سلامت استخوان‌های شما نیز کمک می‌کند. به دلیل اینکه حاوی ویتامین کا و کلسیم است که ضمنا دارای آنتی‌اکسیدان لیکوپن هم دارد. که توده‌ی استخوانی را در شما بسیار زیاد می‌کند.

گوجه فرنگی و رب آن همچنین سرشار از ویتامین ث، پتاسیم و ویتامین کا نیز می‌باشد. در ادامه بد نیست بدانید این میوه و محصول باعث افزایش تولید کلاژن می‌شود که در پوست می شوند و به کاهش چین و چروک و جوان سازی پوست صورت کمک می کنند.

درباره این محصول و این میوه از نظر پزشکی بیشتر بدانید

کنسرو رب گوجه‌فرنگی دارای مقدار زیادی از ویتامین A و ویتامین C هستند. این موضوع موجب می‌شود که سیستم ایمنی بدن شما تقویت شود. این میوه برای جلوگیری و درمان آنفلونزا و سرماخوردگی بسیار مفید می‌باشد. مقدار بالای فیبر که در محصول رب و میوه گوجه فرنگی وجود دارد باعث می‌شود کاهش اشتها در شما می‌شود.

این موضوع باعث جلوگیری از زیاده خوری و لاغری و کم شدن وزن شما کمک زیادی می‌کند. همچنین مصرف میوه گوجه‌فرنگی به علت داشتن مقدار زیاد لیکوپن خطر مبتلا شدن به بزرگ شدن پروستات و ایجاد سرطان پروستات در آقایان را بسیار کاهش خواهد داد.

سوپرمارکت آنلاین

درباره روغن زیتون فامیلا بیشتر بدانید

چای هندوستان معطر فامیلا

بد نیست بدانید تحقیقات نشان می‌دهد لیکوپن که در رب و گوجه‌فرنگی موجود است. برای درمان مشکلات نعوظ بسیار مفید است. با زیاد کردن تعداد و بهتر شدن کیفیت اسپرم کمک به درمان کم توانی جنسی در مردان کمک شایانی می‌کند. به علت وجود بالای آب در این میوه به عنوان دیورتیک طبیعی موجب افزایش ادرار می‌شود. که باعث دفع سموم بدن می‌شود و نمک‌ها و اسید اوریک که در بدن وجود دارد به درمان سنگ کلیه کمک زیادی خواهد کرد. لیکوپن و بتاکاروتنی که در کنسرو رب گوجه فرنگی فامیلا وجود دارد دارای خواص ضد التهابی است. این خواص برای پیشگیری و درمان روماتیسم، آرتروز و پوکی استخوان مفید خواهد بود.

رب گوجه فرنگی فامیلا
رب گوجه فرنگی فامیلا

ادامه مطلب درباره این محصول را پیشنهاد می‌کنیم که بخوانید:

به‌ جرات میشه گفت اگر “رب گوجه‌ فرنگی فامیلا” را از چاشنی غذای ایرانی که بگیریم، مقدار زیادی به رنگ و طعم آن‌ ضربه زده‌ایم. کنسرو رب یک محصول جدا نشدنی یخچال خانه‌های ما از قدیم است. اما بسیار مهمه که این چاشنی بسیار پرکاربرد است، طعمی لذیذ و رنگی طبیعی و عالی نیز در خود داشته باشد. «کنسرو رب گوجه‌فرنگی فامیلا» که با بروزترین تجهیزات روز دنیا و استانداردهای موجود در بهداشت و سلامت ساخته می‌شود. این محصول در بسته‌بندی و در قوطی‌های 800 گرمی در بازار برای مصرف کنندگان عزیز عرضه می‌شود.

جالبه که این را بدانید خواص میوه گوجه‌فرنگی خام با گوجه‌ فرنگی پخته‌ شده یا همان رب کمی متفاوت می‌باشد. وقتی گوجه‌فرنگی پخته که می‌شود، برای پیشگیری از ایجاد سرطان سینه و پروستات عملکرد بهتری دارد. پس به شما توصیه می‌کنیم که در برنامه غذایی هفته خود، چند بار از غذایی استفاده شود که در آنها رب یا گوجه‌فرنگی استفاده می‌شود.

رب گوجه‌فرنگی فامیلا از میوه گوجه‌ فرنگی تازه ساخته و تولید می‌شود و عالیه که این محصول بدون مواد نگه‌دارنده تهیه می‌شود. به همین خاطر است که بعد از باز شدن درب قوطی نسبت به آلودگی‌های محیط بسیار حساس بوده است. پیشنهاد می‌کنیم و بهتر است کنسرو رب را در ظرف شیشه‌ای تمیز و دارای درب بریزید و در داخل یخچال نگهداری کنید.

درباره شرکت فامیلا بیشتر بدانید

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی حمایت از مصرف کنندگان و جشنواره ملی برند های محبوب از نظر مصرف کنندگان در یک قالب گسترده نظر سنجی مردمی است. برای انتخاب کردن بهترین برندهای محبوب از نظر و انتخاب مردمی در سال 1400 با محوریت انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان که است. به عنوان تنها تشکل رسمی حامی حقوق مصرف کننده در کشور برگزار شده است.

مراسم معرفی برندهای محبوب از نگاه مردم با حضور رئیس و نایب رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان مدیر عامل محترم شرکت گلبرگ غذایی کوروش جناب آقای مهندس امیرفضلی و تعدادی از مدیران این مجموعه و جمعی از هواداران مردمی آنها برگزار گردید.

و به گزارش واحد بازرگانی خبرگزاری مهر، مفتخریم که یکسال دیگر نیز تلاش بی وقفه و همت بالای همکاران عزیز ما در شرکت گلبرگ غذایی کوروش به بار نشسته است. و ثمره آن تولید محصولات با کیفیت و کسب رضایت مشتریان و مصرف کنندگان گرامی ما شده است. و با رأی مشتریان و مصرف کنندگان عزیز، بار دیگر برندهای اویلا و فامیلا، همچون ستاره‌ای زرین در صدر جدول برندهای موجود در بازار قرار گرفته است. و موفق به کسب ۴ تندیس زرین برند محبوب مردم ایران در سال ۱۴۰۰ گردید.

اخذ نمایندگی سورنا
اخذ نمایندگی فروشگاه سورنا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *