پست-ویژه-تصویر

روغن مایع آفتابگردان فامیلا

روغن مایع آفتابگردان فامیلا یکی از محصولات با کیفیت دیگر از این شرکت محبوب در صنایع غذایی می‌باشد. گل آفتابگردان يکي از قديمي‌ترين گياهان برای روغن گیری می‌باشد. اين روغن که بیشترین مصرف را دارد از دانه گياه آفتابـگردان روغنـي به روش فشار مـکانيکي يا روغنگیری با حلال يا ترکيبي از این دو روش انجام می‌شود.

مزایای استفاده از روغن مایع آفتابگردان می‌توان به بهبود سلامتی قلب، پیشگیری از سرطان، افزایش انرژی، بهبود سلامت پوست، تقویت سیستم ایمنی بدن، کاهش کلسترول خون، محافظت از بدن در برابر حملات آسم و کاهش التهاب در بدن اشاره کرد. اگرچه بیشتر افراد در حال حاضر از روغن گل آفتابگردان استفاده می‌کنند. اما بیشتر آن ها نمی‌دانند که این گیاه منبع بسیار خوبی برای بدن آنها است. در ادامه بیشتر با این محصول آشنا شوید.

5 خواص استفاده از روغن مایع آفتابگردان فامیلا را بدانید.

1- بهبود سلامتی قلب :

روغن آفتابگردان از مبتلا شدن به آترو اسکلروز جلوگیری می‌کند و در نتیجه مانع ایجاد بیماری فشارخون خواهد شد. بیماری فشار خون یکی از فاکتور های بسیار مهم در بروز بیماری قلبی و سکته می‌باشد. همچنین بهتر است بدانید که روغن مایع آفتابگردان فامیلا حاوی سلنیوم است. سلنیوم یک مواد عالی برای افرادی است که به سلامتی قلب خود اهمیت زیادی می‌دهند.

2- پیشگیری از سرطان :

می‌دانید که روغن گل آفتابگردان دارای مقادیر بالایی از ویتامین E و توکوفرول در خود است. این ویتامین‌ها و مواد رادیکال‌های آزاد شده در بدن شما که عامل اصلی ابتلا به سرطان می‌باشند. را خنثی می‌کنند و با مهار رادیکال های آزاد شده، سیستم ایمنی بدن در پیشگیری از سرطان را تقویت می‌کند. همچنین کارتنوئید‌هایی که در روغن آفتابگردان وجود دارد نیز با خواص ضدسرطانی خود از سرطان رحم، سرطان ریه، سرطان پوست، سرطان روده و آسم از شما محافظت می‌کند و جلوگیری خواهد کرد.

3- افزایش انرژی بدن در طی روز :

محققین سلامت گزارش داده اند که اسیدهای غیر اشباع که حدود هشتاد و پنج درصد از آن را تشکیل می‌دهد در روغن مایع آفتابگردان وجود دارد. باعث ایجاد افزایش انرژی و نشاط در بدن شما می‌شود و حس تنبلی و کرختی بدن را این مواد یعنی امگا 9 و امگا 6 از شما دور خواهد کرد.

4- بهبود سلامت پوست با مصرف روغن مایع آفتابگردان :

بهبود سلامت پوست با مصرف روغن آفتابگردان با مقادیر بالای ویتامین E که خود آن باعث باز سازی سلول پوست شما شده می‌شود. زخم‌ ها را سریع بهبود می‌دهد به همین دلیل است که این روغن مفید در تولید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده می‌شود.

ویتامین E و A موجود در این روغن کمک به کاهش چین و چروک در پوست شما می‌شود. همچنین مانع به‌ جا ماندن آثار زخم‌ بر روی پوست شما می‌شود. این ویتامین ها نیز از آسیب های وارد شده از اشعه فرابنفش خورشید بر پوست می‌تواند جلوگیری کند.

روغن آفتابگردان یک مرطوب کننده عالی و مفید برای پوست هم است. می‌شود از آن نیز به عنوان لوسیون بر روی پوست خودتان استفاده کنید. با این کار علاوه بر موثر بودن در نرم‌ کنندگی پوست که دارد، با خواص ضد میکروبی به کاهش عفونت های پوست مخصوصا در کودک ها بسیار کمک خواهد کرد.

سوپرمارکت آنلاین

زیتون درشت فامیلا

رب گوجه فرنگی فامیلا

روغن زیتون فامیلا

5- تقویت سیستم ایمنی بدن :

تقویت سیستم ایمنی بدن به عوامل مختلفی بستگی دارد. و این موارد که در ادامه با شما به اشتراک خواهیم گزاشت یکی از این موارد است. این محصول مفید مقادیر زیادی از ویتامین E را در خود دارد. همان‌ طور که می‌دانید ویتامین E دارای خواص آنتی اکسیدانی بالایی در سطح ایمنی بدن است. و آن را ارتقاء خواهد داد و مانع از مبتلا شدن به انواع بیماری‌ خواهد شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *