پست-ویژه-تصویر

کنسرو عدسی فامیلا 420 گرمی

می‌دانید که استفاده از کنسرو عدسی فامیلا چه فوایدی برای بدن شما دارد؟

به گفته متخصصین تغذیه غذای عدس یکی از بهترین منبع‌های تامین پروتئین با چربی کم برای بدن ما است. که غنی از مواد معدنی مانند ویتامین ها، آنتی اکسیدان و فیبر می‌باشد. همچنین مصرف روزانه آن می‌تواند به تقویت و بهبود در عملکرد قوای جسمانی بدن ما منجر می‌شود.

همچنین غذای عدسی دارای خواص زیادی است و یکی از راه‌های موثر برای رفع کم‌خونی است. و با افزایش فسفر بدن ما می‌تواند علت از بین بردن این مشکل در افراد پس از مصرف آن باشد. خوب است والدین بدانند که با استفاده از عدس باعث بهبود اخلاق و رفتار در فرزندان خود شوند.

کنسرو عدسی فامیلا را می‌توانید از سوپرمارکت آنلاین سورنا خرید نمائید.

کنسرو عدسی فامیلا را شما می‌توانید به صورت حضوری از شعب فروشگاه سراسری سورنا در سراسر کشور تهیه نمائید. یا به صورت اینترنتی از ما خرید نمائید یکی از دلایل مهم در خرید آنلاین این است که می‌توانید. در هر ساعت از 24 ساعت شبانه روز که وقت دارید کار خرید را انجام دهید. برای دریافت خرید خود نیز می‌توانید آن را در زمانبندی دلخواه در بازه زمانی متفاوت در چند روز آینده را انتخاب کنید.

غذای عدسی دارای خواص زیادی است آنها را می‌دانید؟

غذا عدسی برای سلامتی بسیار مفید می‌باشد. عدس منبع غنی از پروتئین های گیاهی، فیبر، پتاسیم، ویتامین ها و مواد معدنی مانند اسیدفولیک و ویتامین B9 می‌باشد. از فواید دیگر این غذا می‌شود به بهبود کاهش فشار خون، درمان دیابت، دستگاه گوارش، کاهش فشار خون و درمان دیابت اشاره کرد. همچنین عدس از موادغذایی عالی برای خون‌سازی است و موجب درمان کم‌خونی نیز خواهد شد. شما می‌توانید با خواندن ادامه این صفحه بیشتر با خواص غذای عدسی و ارزش غذایی آن آشنا خواهیم شد.

مصرف کنسرو عدسی فامیلا را در زمان‌هایی که در زیر آمده بیشتر استفاده کنید.

مصرف کنسرو عدسی با روغن بادام در زمان نقاهت و بیماری بهترین غذا می‌باشد.

مصرف غذای عدسی مخصوصا برای خانم‌هایی که در سنین رشد و باروری و دوران بارداری می‌باشند. که در این زمان بدن آنها در معرض کمبود آهن است، بهترین ایده است. حتما می‌دانید که کمبود آهن در بدن مادر باعث کم خونی خواهد شد. که این موضوع خوب نیست به این دلیل که کودک بعد از به دنیا آمدن از شیر مادر تغذیه خواهد کرد.

می‌دانستید که می‌توانید با عدسی و سرکه پماد برای رفع ترک دست و پا که بعلت سرما ایجاد شده است را درمان کند.

یکی از فواید کنسرو عدسی فامیلا این است که آن را می‌شود به عنوان مسهل هم استفاده کرد. به علت اینکه این غذا دارای لعاب زیادی است که در درمان ناراحتی روده نیز بسیار موثر می‌باشد. عدس پخته را همچنین برای مرهم برای زخم هم نیز می‌شود استفاده کرد.

روغن مایع آفتابگردان فامیلا

درباره روغن زیتون فامیلا بیشتر بدانید

خرید نوشابه انرژی زا

محصولات برند فامیلا در سال 1384 با هدف تکمیل سبد خانوار مشتریان ثبت شد.
کار خود را با تولید انواع ماکارونی شروع کرد و وارد عرضه مواد غذایی شد. و به تدریج محصولات با کیفیت زیادی همچون رب گوجه‌فرنگی، روغن زیتون، تون ماهی، سرکه بالزامیک‌، سرکه سیب و دانه زیتون را به سبد غذایی خود از این برند محبوب اضافه کنید.
شرکت فامیلا محصولات جدید خود را در سال 1388 در روند تکمیل سبد غذایی خانواده ها و مشتریان خود معرفی کرد. ای محصولات جدید چهار نوع روغن خوراکی (آفتابگردان، سرخ کردنی، کانولا و ذرت) بود. که آنها را وارد بازار و فروشگاه سراسری سورنا نمود.
امروزه برند فامیلا با داشتن تداوم در کیفیت محصولات، نوآوری، ارتباط پایدار با مشتریان خود و تلاش برای حفظ مشتریان وفادار به یک برند مورد اعتماد و محبوب خانواده ایرانی تبدیل شده است.

اخذ نمایندگی سورنا
اخذ نمایندگی فروشگاه سورنا

2 نظرات

  • آرین اکتبر 20, 2021در 11:43 ق.ظ

    عدسی فامیلا عالیه من زمان هایی که شدت تمرینهام زیاده از این کنسرو چند وعده در هفته استفاده می‌کنم

    • محمد ملک نژاد اکتبر 20, 2021در 02:04 ب.ظ

      سلام دوست عزیز، بله پروتئین بالا موجود در غذای کنسرو عدسی بسیار بالاست و برای ورزشکاران عالی است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *