پست-ویژه-تصویر

درباره روغن زیتون فامیلا بیشتر بدانید

روغن زیتون فامیلا بکر برعکس روغن‌های زیتون تصفیه شده عطر و طعم میوه‌ی زیتون را در خود نگه داشته و دارد. روغن زیتون بکر فامیلا در بطری ۵۰۰ میلی‌لیتری تولید و عرضه می‌شود. این اندازه می‌تواند انتخاب خوبی برای خانواده‌هایی که جمعیت متوسط دارند باشد. اگر با بوی روغن زیتون خیلی مشکلی ندارید و باعث ناراحتی‌تان نمیشود.

روغن بکر زیتون به‌ مراتب بهتر از روغن تصفیه شده است و گزینه‌ی مناسب‌تری برای مصرف شما که به سلامتی خود اهمیت می‌دهید است. به این دلیل که در حین تصفیه‌ شدن از املاح و مواد محلول در روغن که وجود دارد کمی از بین می‌رود.

مصرف بیشتر روغن زیتون بکر در سبد غذایی ما بیشتر همراه با سالاد است و استفاده می‌شود. اما شاید جالب باشد برایتان که بدانید انواع پاستا و سس‌ها در کشور ایتالیا و اسپانیا با روغن زیتون بکر ساخته می‌شود. این کار باعث می‌شود که عطر و مزه‌ی زیتون حتما به این غذا و سس‌ها اضافه شود.

موضوع جالب دیگر که حتی شاید فکرش را هم نکنید این است که، روغن زیتون در صنایع آرایشی و بهداشتی هم کاربرد بسیاری نیز دارد. شما می‌توانید از روغن زیتون بکر فامیلا برای چرب‌کردن پوست و سلامت آن بهره ببرید. همچنین این ماده خوراکی برای محافظت از ناخن‌ها و تقویت ریشه‌ی موها بسیار تاثیر گذار است هم می‌توانید استفاده کنید.

خواص روغن زیتون بکر را می‌دانید؟

روغن زیتون بکر برای سلامت قلب، پوست مو و رگ‌های شما بسیار مفید می‌باشد. اگر در اندامی از بدنتان خون لخته شده باشد، حتما آن را با روغن زیتون ماساژ بدهید. تا از معجزه آثار آن برخوردار شوید و در سریع‌ترین زمان بهبود یابد.

همچنین این ماده غذایی مملو از پلی‌فنل‌ها برای محافظت از قلب است که کلسترول را پایین می‌آورند. بد نیست بدانید که این روغن ضد التهاب نیز است. اسیدهای چرب تک اشباع نشده‌ای در خود دارد که بی‌ضرر هستند و باعث سوخت و ساز بیشتر در بدن نیز می‌شوند.

پس نتیجه می‌گیریم که مصرف روغن زیتون باعث کاهش وزن هم خواهد شد. روغن این میوه دارای اسیدهای چرب امگا۳ می‌باشد. کلسترول‌های خوب بدن HDL را نیز افزایش خواهد داد. و برای هضم بهتر غذا و متعادل نگه داشتن هورمون‌ها در بدن نیز بسیار مناسب خواهد بود.

مطالب مرتبط به این صفحه که می‌توانید مطالعه نمائید

کنسرو ماهی تون فامیلا در روغن سویا ۱۸۰ گرمی

کنسرو لوبیا چیتی فامیلا با سس گوجه فرنگی ۴۰۰ گرمی

چای هندوستان معطر فامیلا

سوپرمارکت آنلاین

روغن مایع آفتابگردان فامیلا

1 نظر

  • کاظمی سپتامبر 24, 2021در 10:39 ب.ظ

    روغن زیتون فامیلا خیلی خوبه و مطمئنی که مصرف کنی مواد اضافی نداره و برای سلامتیمون مفیده

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *