پست-ویژه-تصویر

روغن کنجد فامیلا تصفیه شده 500 میلی لیتری

روغن کنجد فامیلا تصفیه شده 500 میلی لیتری برای سرخ کردن مواد در دمای ملایم بسیار مناسب می‌باشد. این روغن در دمای بالا تر از ۲۲۶ درجه سانتی‌گراد تغییر حالت می‌دهد و بهتر است که مواظب باشید هنگام آشپزی این اتفاق نیوفتد که استفاده در حالت بیشتر از این درجه برای سلامتی شما ضرر دارد. مصرف روغن کنجد در رژیم غذایی شما باعث نشاط آوری، هوشیاری می شود و برای دردهای مزمن و گرفتگی عضلات بسیار مفید است و آن را کاهش خواهد داد.

روغن کنجد یکی از سالم‌ترین روغن های گیاهی است. در سال های اخیر با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ساخت دستگاه‌های جدید و به روز استفاده مردم از روغن‌های حیوانی به شدت کمتر شده است. شرکت‌های تولیدکننده انواع روغن از جمله فامیلا سعی در تولید روغن‌های سالم‌تر با کلسترول پایین برای ایجاد زندگی سالم انسان دارند. روغن‌ها به طور کلی از گیاهان و دانه های مختلفی گرفته می‌شوند که علاوه بر استفاده در پخت مواد غذایی ویتامین‌های زیادی را به غذای ما اضافه می‌کنند.

موارد مصرف روغن کنجد فامیلا

به طور کلی روغن‌ها بر اساس میزان حرارتی که می‌توانند تحمل کنند برای پخت‌و‌پز، سالاد و سرخ کردن می‌توانند استفاده شوند. نوع لیگنان و آنتی اکسیدان‌های طبیعی موجود در این روغن باعث بروز مقاومت بسیار بالا در برابر اکسیداسیون و خواص فیزیولوژیکی ارزشمند روغن کنجد شده است.

ترکیب اسیدهای چرب روغن کنجد به گونه‌ای است که برای هر سه مصرف سرخ کردن، پخت و پز و سالاد قابل استفاده می‌باشد. روغن کنجد فامیلا تصفیه شده 500 میلی‌لیتری در خود حاوی امگا 9 و امگا 6 است و شاید یکی از پر مصرف‌ترین روغن‌ها باشد که انواع غذاها را با آن تهیه می‌کنیم. این روغن منبعی از ویتامین E نیز است.

همچنین این روغن به دلیل داشتن آنتی‌اکسیدان سیستم ایمنی بدن را تقویت و از آسیب‌رساندن رادیکال‌های آزاد به بدن و از روند پیری جلوگیری می‌کند. روغن کنجد چربی چند غیر اشباع است و به طور عمده متشکل از این اسیدهای چرب، اسید اولئیک، اسید لینولئیک، اسید پالمتیک و اسید استئاریک است. این روغن باعث جلوگیری از پوکی استخوان و انعطاف پذیری مفاصل و مانع از درد می‌شود.

خمیر دندان مریدنت کامل با ۷ ویژگی

زیتون درشت فامیلا ۶۵۰ گرمی

روغن کانولا فامیلا

10 خواص عالی روغن کنجد

  1. جوان سازی پوست صورت
  2. از بین بردن آکنه و جوش صورت
  3. تقویت و افزایش رشد مو
  4. درمان سیاهی دور چشم
  5. ضد آفتاب طبیعی
  6. مرطوب کننده طبیعی پوست
  7. جلوگیری از سفیدی زودرس موی سر
  8. درمان شوره سر
  9. جلوگیری از ریزش مو و طاسی
  10. کاهش تورم مفاصل

جوان سازی پوست صورت

دو قاشق غذاخوری پودر شکر قهوه‌ای همراه با 2 قاشق چایخوری روغن کنجد فامیلا و همین طور پانزده قطره روغن معطر از اکالیپتوس را با هم ترکیب نمائید. خوب مواد را هم بزنید و مخلوط کنید تا یک خمیر سفت و در عین حال صاف و یک دست را آماده کنید. شکر موجود در خمیر پوست را رویه سابی و لایه‌برداری می‌کند که سبب می‌شود که سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد و باعث تشکیل پوست جدید می‌شود.

شکر قهوه‌ای همچنین پوست را عمیقا می‌تواند تمیز نماید. رنگ آن نیز بهبود دهنده منافذ پوست است و آنها را کوچک می‌کند. روغن کنجد سبب می‌شود که اسکراب به راحتی روی پوست اثر کند و در عین حال به پوست رطوبت نیز می‌دهد و آن را هیدراته خواهد کرد. روغن معطر اکالیپتوس به عنوان یک ضدعفونی کننده‌ی طبیعی در اینجا عمل می‌کند که می‌تواند پوست را اکسیژن رسانی کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *