پست-ویژه-تصویر

خرید خمیر دندان مریدنت کامل با 7 ویژگی 130 گرمی

خرید خمیر دندان مریدنت کامل با 7 ویژگی 130 گرمی را از فروشگاه های سراسری سورنا انجام دهید. خمیر دندان مریدنت تاثیر فوق العاده ای در سفید کردن دندان های ما و کاهش التهابات لثه را دارند. همچنین دارای اثر ضد پوسیدگی و ضد پلاک نیز می باشند. مصرف این محصول برند مریدنت به مقابله با تشکیل جرم و آلودگی در دندان و دهان بسیار کمک می کند و همچنین در خوشبو کردن دهان نیز بسیار عالی عمل می نماید.

فواید خمیر دندان مریدنت کامل

  • کمک به سفید تر شدن دندان
  • برخورداری از اثر ضد پلاک و ضد پوسیدگی دندان ها
  • کمک به کاهش التهابات لثه
  • حفاظت 12 ساعته از دهان و دندان شما
  • موثر در خوشبو شدن دهان
  • مقابله با تشکیل جرم و میکروب بر روی دندان

مکانیزم اثر خمیر دندان مریدنت کامل با 7 ویژگی 130 گرمی

یکی از ویژگی های مهم خمیر دندان مریدنت کامل بودن آن می باشد. که به عبارتی دیگر با استفاده از این خمیر دندان تمام ویژگی ها و الزامات برای داشتن دندان های سالم و تمیز را در اختیار دارید. به این دلیل که تمام ویژگی های لازم را این خمیر دندان دارا می باشد چون طراحی این محصول به وسیله متخصصین شرکت پاکشو از زیر مجموعه های گروه صنعتی گلرنگ به گونه ای می باشد. که به خوبی موجب پاکسازی و سالم ماندن دندان ها و لثه ها می گردد.

در فرمولاسیون ساخت خمیر دندان مریدنت ماده موثره ضد پوسیدگی و ضد باکتری ای وجود دارد. که در کنترل تولید و انتشار باکتری ها و قارچ های مضر در پوسیدگی دندان بسیار موثر و در مقابله با اجتماع زیاد پلاک های دندانی نیز بسیار مفید است. در فرمولاسیون این محصول ترکیبات کیلیت کننده وجود دارد که به دلیل اثر مطلوب در جذب یون های مزاحم با تشکیل جرم های کلسیته بر روی دندان ها و در نتیجه زرد شدن آنها بسیار کمک کننده است.

پلیمر تثبیت کننده موجود در خمیر دندان مریدنت کامل با 7 ویژگی موجب زمان ماندگاری بالای آن و اثر ضد باکتری این محصول در دهان و دندان‌ می شود. استفاده از خمیر دندان مریدنت اصل 7 کاره به تازه تر شدن نفس و خوشبو کنندگی دهان نیز کمک زیادی می کند.

طریقه مصرف خمیر دندان کامل مریدنت با هفت ویژگی

در ابتدا باید بگوئیم که به این موضوع دقت نمائید که توصیه می شود خمیر دندان مریدنت ضد پوسیدگی هفت کاره فقط در افراد بالای 12 سال استفاده شود. و برای افراد کمتر از این سن استفاده از این محصول باید با مشورت پزشک انجام شود.

به منظور استفاده بهینه و اثر بخش از خمیر دندان ضد پوسیدگی مریدنت باید در هر نوبت 2/5 سانتی‌متر از آن را بر روی یک مسواک نرم بگذارید و مسواک کنید. و این کار باید دو مرتبه در روز و هر مرتبه 2 دقیقه با استفاده از این خمیر دندان، دندان هایتان را مسواک بزنید.

سوپرمارکت آنلاین

۱۱ راهکار برای زندگی سالم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *