پست-ویژه-تصویر

روغن کانولا فامیلا در فروشگاه سراسری سورنا

روغن کانولا فامیلا یک روغن عالی از نظر خواص که در “فروشگاه سراسری سورنا” به فروش می رسد.

روغن ها از گیاهان گوناگونی گرفته می‌شوند که برای پخت انواع مواد غذایی از آنها استفاده می شود. که این روغن ها می توانند ویتامین های زیادی که برای بدن ما احتیاج است را به غذای اضافه کنند. در کشور ما از گیاهانی که زیاد کشت می‌شوند برای تولید روغن استفاده می شود. به همین دلیل که کشت زیاد آفتابگردان و کلزا در ایران وجود دارد روغن این گیاهان را به یکی از پرمصرف ترین روغن ها برای تولید تبدیل کرده است.

این روغن ها در دسته روغن های نباتی هستند و همین دلیل باعث شده که در دمای اتاق به حالت مایع باشند. در کشور ما روغن گیاه کلزا با نام روغن کانولا شناخته شده است. این محصول جزء روغن هایی می باشد که میزان اسید لینولئیک کمی در خود دارند. روغن کانولا فامیلا مقدار زیادی امگا 3 در خود دارد و برای سالاد نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این روغن از دانه‌ گیاه کلزا تهیه شده و بدون بو می باشد که با وجود ویتامین E در خود از سایر روغن ها متمایز شده است.

مهمترین خواص روغن کانولا فامیلا برای سلامت بدن

می دانیم که بدن همه ما در طول شبانه روز نیازمند مصرف مواد غذایی است که بتواند انرژی لازم را برای انجام فعالیت های خود را تامین کند. چربی های مفید موجود در غذا بخشی از انرژی مورد نیاز بدن ما را در طول روز تامین می کند. به همین دلیل نمی شود به طور کامل چربی را از رژیم غذایی روزانه خود حذف کنیم. این کار به مفهوم از بین رفتن منبع دریافت اسید های چرب ضروری است و کاهش دریافت امگا 3، 6، 9 را شاهد خواهیم بود.

این اسیدهای چرب برای بدن ضروری است و وجود آن ها باعث سلامتی قلب و مغز است و به جذب ویتامین های موجود در چربی مانند ویتامین های K و D نیز بسیار کمک خواهد کرد. در ادامه بیشتر با خواص روغن کانولا فامیلا یکی از محصولات شرکت فامیلا آشنا خواهید شد. محصول بی نظیری که نیاز بدن به اسید های چرب ضروری بدن ما را برطرف می نماید و به پیشگیری از بسیاری بیماری ها کمک خواهد کرد.

روغن گیاهی کانولا و کاهش خطر ابتلا به سرطان

محققان سلامت می گویند که اسید های چرب ‌غیر اشباع همچون امگا 3 و 9 نقش بسیار مهمی در کاهش خطر ابتلا شدن به سرطان را دارند. این اسید های چرب ضروری برای بدن خاصیت ضد التهابی قوی دارند که سرعت رشد سلول های سرطانی را بسیار کند می کنند. وجود آنتی اکسیدان های طبیعی و قوی مانند ویتامین E یا توکوفرول ها باعث می شود تا روغن کانولا خواص ضد سرطانی داشته باشند به این دلیل که می توانند اثر رادیکال های آزاد را در بدن ما خنثی کنند.

استفاده از روغن کانولا در برنامه غذایی می توانیم خطر ابتلا به سرطان را در مادر و نوزاد به مقدار زیادی کاهش دهیم. محققان در انجمن تحقیقات سرطان امریکا اعلام کردند که: مصرف روغن کانولا به جای روغن ذرت در برنامه غذایی زنان باردار می توان به کاهش خطر بروز سرطان سینه در آنها و حتی فرزندانشان کمک کرد.

همچنین روغن کانولا فامیلا دارای مقدار متوسطی از اسید های چرب ضروری است که بدن قادر به ساخت ن ها نیست. همچنین این محصول منبع سرشاری از ویتامین E را در خود دارد که با داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی می تواند در سلامت بدن موثر باشد. این محصول نیز مانند سایر روغن های گیاهی این شرکت نیز بدون کلسترول تولید می شود.

سوپرمارکت اینترنتی

۱۰ غذای نیمه آماده محبوب در سوپرمارکت اینترنتی سورنا

روغن مایع آفتابگردان فامیلا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *