پست-ویژه-تصویر

کنسرو رب گوجه فرنگی اویلا 800 گرمی

کنسرو رب گوجه فرنگی اویلا 800 گرمی یک محصول بسیار با کیفیت از این برند است. که خانم ها و آشپزهای ایرانی برای رنگ و طعم بهتر غذا از این چاشنی عالی استفاده می‌کنند. غذاهای پرطرفدار ایرانی که رب چاشنی اصلی آن است. می‌توانیم به آبگوشت، خورشت قیمه، خورشت قیمه نثار قزوین، خوراک مرغ، ماکارانی، لوبیا پلو و … هستند. که غذاهای بسیار لذیذ و پرطرفدار که معمولا یکبار در هفته از این غذاها مصرف می‌کنیم. خیلی از غذاها هم نیز نیاز به استفاده از رب حتی کم به اندازه یک قاشق غذاخوری را دارند.

کنسرو رب گوجه فرنگی اویلا با بروزترین استانداردهای بهداشت و سلامت ساخته می‌شود. بسته بندی این محصول در قوطی های با روکش داخلی مخصوص 800 گرمی در بازار عرضه می‌شود. در این مقاله ما جدا از بررسی این محصول از برند اویلا از نظر پزشکی و محققین بخش سلامت نیز در مورد این چاشنی خوشمزه بررسی خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید تا مطالب جدیدی بیاموزیم.

محصول کنسرو رب گوجه‌فرنگی اویلا با استفاده از گوجه های تازه تولید می‌شود. این کنسرو بدون هیچگونه مواد نگه دارنده ساخته می‌شود. همین دلیل باعث می‌شود که پس از آنکه درب قوطی رب باز شود به آلودگی های محیط  حساس می‌باشد. پیشنهاد ما به شما این است که رب گوجه را بعد از باز کردن داخل یک ظرف شیشه‌ای درب دار بریزید. و در داخل یخچال نگهداری کنید تا در برابر آلودگی و فاسد شدن آن جلوگیری کنید.

رب گوجه فرنگی اویلا را از فروشگاه سراسری سورنا با قیمت مناسب تهیه کنید.

شرکت ستاره طلایی سینا با برند تجاری «سورنا» که با دادن اخذ نمایندگی فروشگاه سورنا و فرانچایز کردن سوپرمارکت های محلی و تبدیل آنها به یک فروشگاه بروز محصولات با کیفیتی را از محبوب ترین و با کیفیت ترین برند های ایران را به نمایندگان خود برای فروش به شما مشتریان عزیز عرضه می‌کند. اویلا یکی از این برندهای با کیفیت و محبوب است که تنها یکی از 60+ شرکت تامین کننده محصولات فروشگاه های سراسری سورنا می‌باشد. تنوع بیش از 2500 محصول با کیفیت از این تامین کنندگان در این فروشگاه‌ها که تا امروز بیش از 2165 شعبه در کشور را دارد به فروش می‌رسد.

رب گوجه فرنگی اویلا یکی از این محصولات در فروشگاه سورنا که با داشتن این تعداد از شعبه می‌توانید به راحتی در نزدیکی خود پیدا کنید و خرید نمائید. همچنین شما می‌توانید به آسانی با سفارش از سوپرمارکت آنلاین سورنا خرید خود را به صورت اینترنتی در هر زمانی انجام دهید. و تعیین کنید که در چه بازه زمانی و در چه روزی و در کجا محل کار یا منزل خود خریدهای خود را بدون رفتن در ترافیک خیابان های شلوغ خرید خود را انجام دهید و تحویل بگیرید.

روغن پلاس دی اویلا

کنسرو تن ماهی اویلا در روغن سویا وزن ۱۸۰ گرمی

روغن سرخ کردنی اویلا ۸۱۰ گرمی

بهترین روش جلوگیری از کپک زدن رب گوجه‌فرنگی را اینجا راحت یاد بگیر

رب گوجه‌فرنگی ساخته شده شرکت اویلا به این دلیل که دارای مواد نگه دارنده نیست. احتمال کپک زدن آن بیشتر وجود دارد. اما با رعایت این چند نکته احتمال کپک زدن رب را به کمترین حد خواهید رساند. برای اولین بار که درب قوطی کنسرو را باز می‌کنید محتویات آن را به یک ظرف شیشه ای درب دار انتقال دهید.

پس متوجه شدیم که به خاطر ارگانیک بودن این محصول وقتی با هوا برخورد داشته باشد موجب می‌شود که کپک به وجود بیاید. راه بعدی که وجود دارد تا رب ما با هوا برخورد نداشته باشد فریز کردن آن است که روش محبوب و پر استفاده ای در بین خانم ها می‌باشد.

روش بعدی که خیلی جالب و ساده هست این است که مقدار خیلی کمی روغن روی سطح آن بریزیم. با این کار دوباره کاری کرده ایم که هوا نتواند با آن برخورد کند و از این عارضه جلوگیری خواهیم کرد. برای استفاده هم می‌توانید به راحتی بخش زیادی از روغن را کنار بزنید و رب را برای استفاده بردارید.

نکته مهم که خیلی اهمیت دارد در هنگام آشپزی وقتی می‌خواهید از رب استفاده کنید از یک قاشق جداگانه که کاملا تمیز است و به مواد خوراکی دیگر نخورده برای برداشتن رب استفاده کنید تا یک کار موثر در جلوگیری از این مشکل را انجام داده باشید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *