پست-ویژه-تصویر

کنسرو تن ماهی اویلا در روغن سویا وزن 180 گرمی

کنسرو تن ماهی اویلا در روغن سویا وزن 180 گرمی را با خواندن این مطلب بهتر بشناسید. که این غذا برای شما چقدر مفید خواهد بود مصرف این غذا چه سودی برای سلامت بدن ما دارد؟

شرکت اویلا در سال 1382 به ثبت رسید و کار خود را شروع کرد. اهداف این برند تکمیل مواد غذایی با کیفیت سبد خانواده ها بود. پس انواع محصولات را با برند اویلا که شامل روغن مایع پخت و پز و سرخ‌کردنی و جامد، انواع تن ماهی و کنسرو رب گوجه فرنگی می‌شود را تولید کرد. امروز قصد داریم در مورد یکی از این محصولات که کنسرو تن ماهی اویلا در روغن سویا که در وزن 180 گرمی تولید می‌شود صحبت کنیم.

همه چیز درباره کنسرو تن ماهی و مزایای مصرف این غذا برای بدن ما چیست؟

بی شک تن ماهی یکی از غذاهای پرطرفدار و همیشگی آشپزخانه‌های ما می باشد. این کنسرو یک غذای نسبتا ارزان، که سریع آماده میشود و سرشار از پروتئین است. که معمولا تا چند سال پس از خرید تاریخ انقضا دارد و فاسد نمی شود. این کنسرو از ماهی تن تولید می شود که خود آن انواع مختلفی دارد. تمام آن‌ها به‌طور میانگین، منبع بسیار خوبی برای پروتئین بوده و همچنین چربی و کالری پایینی دارند. اینکه تن ماهی را در کنسرو با آب یا روغن قرار دهند، روی ارزش غذایی آن تاثیر می‌گذارد. یکی از ساده‌ترین تفاوت‌ها این است که کنسرو تن ماهی با روغن کالری و چربی بالاتری نسبت به تن ماهی با آب دارد. با تمام این خوبی‌ها، شاید برای شما سوال باشد که آیا تن ماهی واقعا برای سلامتی مفید است؟ یا چه مقادیری از آن برای بدن خطرساز نیست؟

کنسرو رب گوجه فرنگی اویلا ۸۰۰ گرمی

چرا روغن پلاس دی اویلا استفاده کنیم؟

مزایای روغن سویا که در این نوع کنسرو تن ماهی اویلا استفاده شده است.

غنی از چربی های غیر اشباع است

این چربی ها برای قلب سالم مفید هستند. بیشتر ترکیبات روغن سویا، اسید چرب غیر اشباع است که نوع چربی سالم برای قلب به حساب می آید. تحقیقات نشان می دهد که جایگزین کردن چربی های اشباع با چربی های غیر اشباع با کاهش بیماری های قلبی ارتباط دارد. همچنین سطح کلسترول بد خون LDL را کاهش می دهد. این روغن حاوی امگا-۳ است که به کاهش التهاب و مراقبت در مقابل بیماری های قلبی کمک می کند.

به حفظ سلامت استخوان ها کمک می کند

یک قاشق از این روغن حدودا ۲۵ میکروگرم ویتامین K دارد که در تنظیم متابولیسم استخوان نقشی حیاتی دارد. تحقیقات نشان می دهد ویتامین K برای سنتز پروتئین هایی که برای حفظ توده استخوان مهم هستند مثل استئوکلسین ضروری است.

حاوی اسید چرب امگا ۳ است

این روغن در هر وعده مقدار کافی اسید چرب امگا-۳ دارد. برخی انواع آن نیز غنی از استاریدونیک اسید هستند که منبع غنی تر از امگا-۳ است. مطالعات نشان داده که مصرف یک کپسول روغن سویا و یک قاشق روغن سویای غنی از استئاریدونیک باعث افزایش امگا-۳ خون می شود.

امگا-۳ نقشی اساسی در کاهش التهاباتی دارد که باعث بیماری قلبی، سرطان و دیابت می شوند. با این حال به خاطر داشته باشید که نسبت امگا-۶ به امگا-۳ در این روغن، بیشتر است که خود این مسئله نیز مضراتی به همراه دارد و بهتر است این روغن  را با سایر غذاهایی که امگا-۳ زیادی دارند مثل ماهی قزل آلا، دانه کتان و گردو مصرف کنید.

بهبود سلامت پوست این روغن اغلب در بین مواد تشکیل دهنده سرم ها، ژل ها و لوسیون های مراقبت از پوست قرار دارد. تحقیقات نشان می دهد که می تواند برای سلامتی پوست مفید باشد. این روغن یک سد طبیعی در مقابل خروج رطوبت پوست ایجاد می کند. تحقیقات نشان می دهد روغن سویا از پوست در برابر اشعه ماورابنفش محافظت می کند. همچنین سرشار از ویتامین E است که ضد التهاب است و به درمان آکنه و درماتیت آتوپیک کمک می کند.

کنسرو تن ماهی اویلا در روغن سویا وزن 180 گرمی را می‌توانید از سوپرمارکت اینترنتی سورنا خرید نمائید.

اخذ نمایندگی سورنا
اخذ نمایندگی فروشگاه سورنا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *