پست-ویژه-تصویر

توزیع ژل ضد عفونی کننده اکتیو

توزیع ژل ضد عفونی کننده اکتیو به عنوان یکی از برند های معتبر و همکار فروشگاه های سراسری سورنا، به جهت کنترل ویروس کرونا، در یک اقدام جالب و در راستای مسئولیت اجتماعی قرار است به مدت ده روز در مجتمع تجاری کورش و هایپرمی و ایستگاه های مترو ژل ضد عفونی کننده و دستکش در اختیار عموم مردم قرار دهد.
یادمان باشید کرونا ویروس جدی و خطرناکی است. ولی با پیشگیری و مراقبت همگانی قابل کنترل و مهار شدن می باشد.


#مراقب_هم _هستیم
#اکتیو #کرونا ویروس
#فروشگاههایسراسریسورنا

مایع دستشویی آنتی باکتریال شون سدی محکم در برابر ویروس‌ها

مقایسه اقتصادی روش‌های پیشگیری از سرایت بیماری

قیمت یک ژل ضد عفونی کننده ۵۰ میلی‌لیتری خوب چیزی حدود ۲۰ تا ۳۰ هزارتومان است. ژل‌ها، مایع‌ها و اسپری‌های ضد عفونی کننده که باعث خشکی دست شما می‌شوند، در حجم ۵۰۰ میلی لیتر عرضه شده و قیمت آن‌ها بالای ۷۰۰۰۰ تومان می‌باشد. در صورتی که قیمت مایع دستشویی ۵۰۰ میلی لیتر شون از نصف قیمت آن‌ها کمتر بود و باعث خشکی دست شما نیز نمی‌شود.

شما می‌توانید مایع دستشویی را در ظروف کوچک با خود حمل کنید و در صورت نبود شیر آب با یک بطری آب معدنی یا آب دست خود را شستشو دهید. فقط بطری یا شیر را با دستمال کاغذی باز کرد و پس از بستن درب بطری یا شیر دستمال کاغذی را در سطل زباله دربسته بیاندازید.

بیشتر ماسک‌ها یکبار مصرف بوده و کاغذی‌ها پس از دو ساعت استفاده باید تعویض شوند و چند بار مصرف‌های ذغالی نیز پس از سه یا چهار بار شستشو غیر قابل استفاده خواهند بود. هزینه ماسک‌ها بسیار بالاست و جلوی نشستن ویروس کرونا بر روی پوست شما را نخواهند گرفت.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *