پست-ویژه-تصویر

مایع دستشویی آنتی باکتریال شون سدی محکم در برابر ویروس‌ها

مایع دستشویی آنتی باکتریال شون سدی محکم در برابر ویروس کرونا

این روزها با شیوع ویروس کرونا در سطح کشور، وحشت عمومی از ابتلا به ویروس جدید کرونا فراگیر شده است. راه‌های زیادی برای پیشگیری از شیوع ویروس مثل استفاده از ماسک، ژل ضد عفونی کننده و شستشوی دست‎ ها، فاصله گرفتن از تجمعات و غیره وجود دارد. اما بهترین راه پیشگیری از ابتلا به این ویروس و هر بیماری دیگری شستشوی مرتب دست‌ها با مایع دستشویی آنتی باکتریال است.

در این مقاله علت بهتر بودن مایع شستشو را نسبت به سایر روش‌ها بیان کرده‌ایم. همچنین روش‌های دیگر را از نظر اقتصادی و موثر بودن مقایسه کرده تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

علل بهتر بودن مایع دستشویی آنتی باکتریال

  1. مایع دستشویی بر خلاف ژل آنتی سپتیک یا اسپری آن باعث خشکی پوست شما نمی‌شود.
  2. ویروس کرونا از روی سطح پوست شما شسته شده و در صورت باقی ماندن توسط آنتی باکتریال موجود در مایع دستشویی به سرعت از بین خواهد رفت.
  3. ماسک‌ها از نشستن ویروس کرونا بر روی پوست شما پیشگیری نخواهد کرد. ضمنا استفاده از ژل یا مایع ضد عفونی کننده روی صورت باعث خشکی پوست صورت شما خواهد شد.
  4. شما نمی‌توانید از اجتماع فاصله بگیرید، مگر می‌شود کار نکرد، دست به پول نزد، گوشی را چک نکرد، گوشت پاک نکرد، در محیط‌های شلوغ نرفت و خرید نکرد. انسان یک موجود اجتماعی است. پس همراه داشتن ظرفی کوچک از آنتی سپتیک یا مایع دستشویی می‌تواند به شما کمک کند. مایع دستشویی آنتی باکتریال باعث نرمی و لطافت پوست شما خواهد شد.

باید توجه داشته باشید که روند شستشو با مایع دستشویی آنتی باکتریال ۲۰ ثانیه طول می‌کشد.

مقایسه اقتصادی روش‌های پیشگیری از سرایت بیماری

قیمت یک ژل ضد عفونی کننده ۵۰ میلی‌لیتری خوب چیزی حدود ۲۰ تا ۳۰ هزارتومان است. ژل‌ها، مایع‌ها و اسپری‌های ضد عفونی کننده که باعث خشکی دست شما می‌شوند، در حجم ۵۰۰ میلی لیتر عرضه شده و قیمت آن‌ها بالای ۷۰۰۰۰ تومان می‌باشد.  در صورتی که قیمت مایع دستشویی ۵۰۰ میلی لیتر شون از نصف قیمت آن‌ها کمتر بود و باعث خشکی دست شما نیز نمی‌شود.

شما می‌توانید مایع دستشویی را در ظروف کوچک با خود حمل کنید و در صورت نبود شیر آب با یک بطری آب معدنی یا آب دست خود را شستشو دهید. فقط بطری یا شیر را با دستمال کاغذی باز کرد و پس از بستن درب بطری یا شیر دستمال کاغذی را در سطل زباله دربسته بیاندازید.

بیشتر ماسک‌ها یکبار مصرف بوده و کاغذی‌ها پس از دو ساعت استفاده باید تعویض شوند و چند بار مصرف‌های ذغالی نیز پس از سه یا چهار بار شستشو غیر قابل استفاده خواهند بود. هزینه ماسک‌ها بسیار بالاست و جلوی نشستن ویروس کرونا بر روی پوست شما را نخواهند گرفت.

مایع دستشویی
مایع دستشویی آنتی باکتریال شون

مزایای مایع دستشویی آنتی باکتریال شون

مایع دستشویی آنتی باکتریال شون در نوع کرمی و شفاف به بازار عرضه شده است. مایع دستشویی کرمی شون، با پروتئین شیر خواص آنتی اکسیدانی نیز دارد. مایع شفاف شون با داشتن پروتئین ابریشم ضمن لطیف کردن پوست شما خواص آنتی اکسیدانی را نیز به دست شما هدیه می‌کند.

هر مایع دستشویی شون علاوه بر از بین بردن آلودگی‌ها در مقابل تمامی باکتری‌ها، ویروس‌ها و آلودگی‌های محیطی از شما محافظت کرده و در هر مایع دستشویی ویژگی خاص خود را به شما هدیه می‌کند.

مایع دستشویی کرمی سوییت سانرایز

این مایع دستشویی علاوه بر داشتن خواص آنتی باکتریال و آنتی اکسیدانی، با رایحه سیب و مرکبات، حس لطافت و تازگی را مهمان پوست شما می‌کند.

مایع دستشویی کرمی گرین فیری

حاوی پروتئین شیر با رایحه شکوفه‌های سفید یاسمن، حس تازگی را همراه شما کرده و خواص آنتی باکتریال و آنتی اکسیدانی آن از پوست شما در برابر ویروس کرونا و سایر عوامل محیطی خطرناک حفاظت می‌کند.

مایع دستشویی کرمی پینک فلاور

با رایحه گل میخک و خواص ضد عفونی کننده قوی، پوست شما را نرم و لطیف کرده و از آن در مقابل تمام باکتری‌ها و ویروس‌ها محافظت می‌کند.

مایع دستشویی اسنو بلاسم

به زیبایی برف با رایحه گل‌های همیشه بهار و خواص آنتی اکسیدانی پروتئین کرم شیر و خواص ضد عفونی کننده قوی دستان شما را کاملا پاک و تمیز خواهد کرد.

مایع دستشویی شفاف توویلایت

با رایحه مرکبات سیاه و نرم کنندگی فوق العاده، دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد عفونی کنندگی

مایع دستشویی شفاف ویولت لیلی

داری خواص آنتی باکتریال و با رایحه دوست داشتنی انگور سیاه و نرم کنندگی بی نظیر

مایع دستشویی شفاف اسپرینگ واتر

با رایحه چوب سدر، رایحه‌ای بی نظیر را مهمان دستان شما کرده و با خواص آنتی باکتریال و آنتی اکسیدانی از پوست و سلامت شما حفاظت می‌کند.

مایع دستشویی شفاف رزی رز

با رایحه مشک، لطافت و نرمی را مهمان دستان شما کرده و با خواص آنتی اکسیدانی پروتئین ابریشم از فعالیت رادیکال‌های آزاد جلوگیری و با خواص آنتی باکتریال تمام ویروس‌ها را از بین می‌برد.

 

همچنین می‌توانید مایع دستشویی آنتی باکتریال شون را از فروشگاه سراسری سورنا تهیه کنید، برای یافتن نزدیکترین فروشگاه به این صفحه بروید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *