پست-ویژه-تصویر

آبمیوه هلو سان استار 200 میلی لیتری

آبمیوه هلو سان استار 200 میلی لیتری را می توانید از تمامی شعب فروشگاه سورنا به صورت حضوری و اینترنتی انجام دهید. این محصول بدون رنگ مصنوعی و بدون مواد نگهدارنده در شرکت سان استار تولید می شود.

نکتار طبیعی هلوی سان استار شامل پوره طبیعی هلو، اسید سیتریک، ویتامین C، شکر و آب است. آب هلو یک منبع غنی از مواد معدنی مانند آهن، کلسیم، روی، منگنز، منیزیم و سولفور است. همچنین حاوی ویتامین های مختلف مانند A، B1، B2، B9 و C است.

مزایای نوشیدن آبمیوه هلو سان استار عبارت است از:

تقویت سیستم ایمنی

آب میوه هلو باعث حفظ تعادل سیستم عصبی و تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. و به عنوان یک منبع عالی دفاعی برای بدن شما در هنگام تقویت ایمنی کاربرد بسیاری دارد. این سطح از آنتی اکسیدان ها به همراه انواع ویتامین هایی مثل ویتامین A، B و C را فراهم می کند. که با پاتوژن های خارجی که می توانند بدن شما را آلوده کنند مبارزه خواهند کرد.

بهبود سلامت و زیبایی پوست

هلو به دلیل اینکه حاوی مقدار زیادی از ویتامین C است سلامت پوست را حفظ می کند. این ویتامین در برابر رادیکا‌ل های آزاد مضر و عفونت‌ سد دفاعی محکمی ایجاد می کند و می تواند از پوست در برابر اشعه ماوراء‌بنفش مراقبت نماید.

مطالعات نشان داده است که آنتی اکسیدان های لوتئین و زی‌زانتین می توانند التهابات پوستی را که بر اثر اشعه ماوراء‌بنفش B به‌وجود آمده است را درمان کند و جلوی تکثیر بیش از حد و نا متعادل سلول‌ها را بگیرد.

فلاونوئیدهای هلو پوست را از صدمات نور خورشید و اریتمای ناشی از اشعه ماوراءبنفش، محفوظ نگه خواهد داشت. اریتما در پزشکی سرخ شدن پوست به سبب افزایش جریان خون بافتی در مویرگ‌های موجود لایه های زیرین آن است.

از هلو در صنعت لوازم آرایش برای تولید کرم‌های محافظتی پوست و زیبایی نیز استفاده بسیاری می شود. این کرم‌ها حلقه های سیاه روی پوست را درمان می کنند. وجود مقدار فراوان فلاونوئید و ویتامین‌های ضروری و مواد معدنی در آب میوه هلو به برداشتن سلول های مرده از روی پوست کمک می‌کند و درعین حال موجب مرطوب شدن و احیا پوست می‌شود. آنتی اکسیدان های موجود در میوه هلو روند بهبود مشکلات پوستی از جمله لک‌ها را سرعت می‌بخشند.

پاک کردن بدن از سموم

آبمیوه هلو سان استار به پاک کردن کلیه و مثانه شما می توانند کمک کنند. غلظت پتاسیم و سایر ویتامین ها موجود در این محصول شرکت سان استار باعث محافظت از عملکرد سالم کلیه و کبد در بدن انسان می شود.

پیشگیری از سرطان

تحقیقات دانشمندان نشان داده است که هلو سرشار از ترکیبات فنولی و کاروتنوئید در خود است و این مواد ضد تومور و ضد سرطان می باشند. در تحقیقی دیگر آمده است که این میوه می‌تواند در مبارزه با انواع سرطان ها مانند سرطان سینه، سرطان ریه و سرطان روده بسیار تاثیر گذار باشند.

بنابر مطالعات دیگر نیز مشاهده شده است که اسید کلروژنیک و اسید نئوکلروژنیک موجود در هلو جلوی رشد سلول های سرطانی سینه را بدون تخریب سلول های عادی را می توانند بگیرند. این ویژگی برخلاف روش شیمی درمانی می باشد که سلول های سالم را هم از بین می‌برند. علاوه بر این موارد تحقیقات دانشمندان حوزه سلامت نشان داده است که میوه های خانواده رزاسه مانند هلو در خود حاوی بتاکاروتن فراوانی هستند و می توانند از انسان در برابر سرطان ریه نیز از بدن و ریه شما مراقبت نمایند.

سوپرمارکت اینترنتی

روغن کنجد فامیلا

آبمیوه پرتقال انبه سان استار

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *