پست-ویژه-تصویر

آبمیوه پرتقال انبه سان استار 200 میلی لیتری

آبمیوه پرتقال انبه سان استار 200 میلی لیتری یک ترکیب خلاقانه دیگر از محصولات شرکت سان استار که در تمامی شعب فروشگاه سورنا در سراسر کشور به فروش می رسد. برای تهیه نکتار پرتقال انبه می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی این خرید را انجام دهید.

انبه از میوه های منبع غنی ویتامین A است که این میوه جزء میوه های استوایی می باشد که بیشتر در پاکستان و هند کشت می شود. شرکت سان استار برای دست به خلاقیت زده و نکتار انبه را با پرتقال را مخلوط کرده است و یک نوشیدنی بی نظیر و خوش طعمی را تولید کرده است. آب‌میوه پرتقال انبه یک منبع غنی از ویتامین A و C می باشد که می تواند به کمک سیستم ایمنی بدن بیاید و نیز بینایی شما را بسیار تقویت کند.

این آبمیوه بدون رنگ مصنوعی و بدون مواد نگهدارنده تولید می شود که درصد طبیعی بودن آن بسیار بالا است.

آبمیوه یا نکتار طبیعی پرتقال انبه سان استار تولید شده از کنسانتره طبیعی پرتقال و پوره طبیعی انبه، ویتامین C، اسید سیتریک، شکر و آب می باشد. ویتامین A و کاروتنوئیدها نیز در آب انبه پرتقال بسیار زیاد است. آب این دو میوه با هم ترکیب می شود و یک نوشیدنی نهایی برای تقویت سیستم ایمنی و سلامت بدن شما ساخته می شود.

مزایای نوشیدن آبمیوه پرتقال انبه سان استار عبارت است از :

  • منبع ویتامین C
  • تقویت سیستم ایمنی
  • منبع ویتامین A
  • محافظت از سلامت چشم
  • حفظ فشار خون
  • بهبود درد مفاصل
  • جلوگیری از سرطان
  • زیبایی و جوان کنندگی پوست
  • جلوگیری از آب مروارید
  • از بین بردن لکه های تیره پوست

خواص آبمیوه انبه

انبه میوه تابستانی پرخاصیت و لذیذ کشور هند و پاکستان می باشد که طرفداران بسیاری در سطح دنیا پیدا کرده است. رنگ نارنجی این میوه نشان دهنده این است که منبع اصلی بتاکاروتن می باشد. پس کسانی که از کمبود ویتامین A و کم خونی رنج می برند پیشنهاد می کنیم که از آب انبه در طول هفته چند بار استفاده نمایند. خوب است بدانید که قند این میوه از فروکتوز می باشد و بیماران دیابتی نیز در مصرف آن ممنوعیت نخواهند داشت.

خواص آبمیوه پرتقال

همه ما به زیاد شنیده ایم که پرتقال منبع غنی و اصلی ویتامین C می باشد. و نوشیدن آبمیوه آن نیز می تواند مقدار زیادی از ویتامین C بدن ما را تامین کند. برای مصرف آن می توانید از آبمیوه پرتقال انبه سان استار در سایز های مختلف استفاده نمائید و سعی کنید در زمستان بیشتر از این آبمیوه در سبد غذایی خود استفاده کنید.

همچنین نوشیدن آب پرتقال در زمانی که ناشتا هستید به لطف قند های طبیعی، ویتامین ها، مواد معدنی و آنزیم هایی که در خود دارد به بدن شما در سوخت و ساز کربوهیدرات ها کمک بسیاری خواهد کرد. که خطر ابتلا به بیماری هایی مانند چاقی، آرتروز، دیابت، فشار خون بالا و حتی خطر ابتلا به سرطان را نیز می تواند کاهش دهد. مصرف آب پرتقال ناشتا به ساخت پروتئین ها در بدن ما نیز کمک کرده و به علت داشتن مقادیر زیاد پتاسیمی که دارد برای حفظ تعادل اسیدیته بدن مفید است.

سوپرمارکت آنلاین

اخذ نمایندگی فروشگاه سورنا

آبمیوه انبه سان استار ۲۰۰ میلی لیتری

فروشگاه مواد غذایی خارجی در تهران

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *