پست-ویژه-تصویر

آبمیوه انبه سان استار 200 میلی لیتری

آبمیوه انبه سان استار 200 میلی لیتری یکی از با کیفیت ترین محصولات شرکت سان استار است که در تمامی شعب فروشگاه های سورنا برای عرضه به شما موجود است. شما این محصول را نیز می توانید به دو صورت حضوری و یا اینترنتی از شعب سراسر ایران تهیه نمائید.

این محصول بدون رنگ مصنوعی و بدون مواد نگهدارنده تولید می شود که باعث کیفیت بالای این محصول شده است. آبمیوه انبه تولید شده از پوره طبیعی انبه، ویتامین C، اسید سیتریک، شکر و آب می باشد. نوشیدن نکتار انبه سان استار علاوه بر لذت نوشیدن یک آبمیوه خوشمزه یک راه برای فراهم کردن مواد مغذی لازم برای بدن همه ما است.

مزایای استفاده از آبمیوه انبه سان استار چیست؟

یکی از خواص این آبمیوه تقویت سیستم ایمنی بدن در ما است. وجود ویتامین C، ویتامین A و کاروتنوئید ها در این محصول باعث شده که آبمیوه انبه سان استار سیستم ایمنی بدن را بسیار قوی کند و سالم نگه دارد. مورد دیگر قابل ذکر در این نوشیدنی این است که علاوه بر ارتقا بینایی در شما به عنوان بهترین مدافع مشکلات بینایی مانند خشکی چشم و شب کوری می تواند بسیار عالی عمل کند.

آب انبه بطور طبیعی نیز خاصیت قلیایی در خود دارد این موضوع به این معنی می باشد که pH آن بالاتر از 7 می باشد و می تواند به متعادل کردن میزان اسیدیته بالا در روده ما کمک زیادی را کند. اگر شکم ما بیش از حد اسیدی شود منجر به برگشت اسید می شود و باعث ضعف در جذب مواد مغذی می شود.

همچنین آبمیوه انبه سان استار برای حفظ سطح فشار خون بسیار مفید است. آب انبه سرشار از پتاسیم می باشد که مهم ترین عنصر برای سلامت قلب و عروق محصوب می شود. یک لیوان آب این میوه مقداری حدود 300 میلی گرم پتاسیم در خود دارد. که بافت عضلانی قلب را می تواند ترمیم کند و کیفیت خون ما را بالا می آورد. همچنین آب این میوه که بیشتر در هند و پاکستان کشت می شود سطح فشار خون را می تواند کنترل کند و عملکرد سیستم عصبی مرکزی را متعادل کند.

خرید نوشابه انرژی زا

سوپرمارکت آنلاین

اخذ نمایندگی فروشگاه سورنا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *