پست-ویژه-تصویر

کنسرو تن ماهی در فلفل قرمز اویلا 180 گرمی

کنسرو تن ماهی در فلفل قرمز اویلا 180 گرمی برای دوست داران غذای تند و آتشین یک انتخاب عالی است. همیشه استفاده از غذا های کنسروی یکی از گزینه های مناسب برای زمان هایی بوده که وقت کافی برای تهیه غذا نداشتیم. برند اویلا که یکی از معتبرترین تولید کننده این نوع غذاها است برای این مواقع محصولی بی نظیر مغذی و زود مصرف دیگری با طعم جدید تولید کرده است. شما با استفاده از این محصول می توانید در کمترین زمان ممکن یک غذا با ارزش غذایی بسیار بالا که برای سلامتی نیز مفید است مصرف کنید.

ماهی تون یکی از محبوب ترین غذاهای ایرانی است که توسط این شرکت به صورت آماده مصرف و کنسرو تولید شده است. محصولی که مشاهده می کنید کنسرو ماهی تون با فلفل قرمز با وزن 180 گرم می باشد. همان طور که از اسم این محصول مشخص است این تن ماهی موجود فلفلی و نسبتا تند است و این یک گزینه مناسب برای دوستداران فلفل و غذاهای تند می باشد.

طبع غذایی فلفل گرم و خشک است تفاوتی ندارد فلفل سبز و قرمز تند در خود دارای مقدار زیادی فیبر، مس، آهن، پتاسیم و منگنز و ویتامین های B ،A ،C ،E و K است. همچنین این محصول سرشار از امگا 3 نیز در خود است و یک غذای کامل و مقوی برای شما حساب می شود. اگر علاقه زیادی به طعم های تند هستید حتما این محصول را تست نمائید حتما از این محصول خوشتان می آید.

خواص امگا 3 موجود در کنسرو تن ماهی در فلفل قرمز اویلا

مصرف امگا 3 اثرات مفیدی بر سلامت انسان دارد و از مهم ترین خواص امگا 3 می توان به کاهش تری گلیسیرید خون، تنظیم ضربان قلب، کاهش فشار خون، کاهش تجمع پلاکتی و جلوگیری از انعقاد خون، افزایش HDL یا کلسترول خوب، سلامت مغز و سیستم های عصبی به ویژه در افراد مبتلا به MS، کاهش دردهای ناشی از التهاب مفاصل و آرتروز اشاره کرد. از دیگر خواص امگا 3 این است که باعث افزایش ضریب هوشی نوزادان می شود.

هفت نشانه کمبود امگا ۳

ماهی های چرب، گردو و روغن بذر کتان جزو منابع غذایی اسید چرب ضروری امگا 3 هستند. کمبود امگا ۳ در بدن می تواند باعث بروز مشکلاتی مانند خشکی پوست، درد مفاصل، بی‌خوابی یا حتی شکنندگی مو ها شود.

خشکی پوست

امگا ۳ یکی از راز های داشتن پوست جوان و زیبا است که در ساختار دیواره سلولی وجود دارد و هرچه میزان امگا ۳ در بدن کمتر از حد طبیعی شود پوست هم خشک تر خواهد شد. امگا ۳ در جذب مواد مغذی به پوست کمک می‌کند و مواد زائد و مضر را از پوست بیرون می‌کشد. پس تامین امگا ۳ مورد نیاز بدن سلامت و درخشندگی را برای پوست دارد.

ریزش مو

امگا ۳ در فولیکول های مو نیز یافت می شود و باید گفت که امگا ۳ یکی از مواد مغذی مهم برای حفظ درخشش و شادابی موها است. اسید های چرب امگا ۳ موها را به‌خوبی تغذیه می‌کنند ضخامت مو ها را افزایش می دهند و التهاب پوست سر را هم کم می کنند. کمبود آن منجر به مو های خشک و شکننده و حتی ریزش مو می شود.

ناخن‌های شکننده

ظاهر ناخن ها به خوبی نشان دهنده سلامت و یا وجود مشکل در بدن هستند. اگر ناخن ها بیش از حد نرم باشد پوسته بدهد و یا به راحتی بشکند نشان دهنده این است که مشکلی در بدن وجود دارد. یکی از این مشکلات احتمالی کمبود امگا-۳ است. پس در رژیم غذایی خود منابع غذایی امگا 3 مانند روغن ماهی و یا مکمل آن را داشته باشید.

بی ‌خوابی

مطالعات نشان داده است که هرچه سطح امگا ۳ در بدن افراد بالاتر باشد کیفیت خواب هم افزایش پیدا می‌کند. با این‌حال متخصصان همواره به مردم توصیه می‌کنند که مکمل های امگا ۳ را صبح ها مصرف کنند نه شب‌ها دلیلش هم این است که مصرف مکمل غذایی امگا 3 در ساعات نزدیک به خواب شبانه می تواند شما را بیدار نگه دارد.

سوپرمارکت آنلاین

کنسرو تن ماهی اویلا در روغن سویا وزن ۱۸۰ گرمی

کنسرو رب گوجه فرنگی اویلا ۸۰۰ گرمی

اخذ نمایندگی فروشگاه سورنا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *