پست-ویژه-تصویر

نوشابه انرژی زا شاتل 250 میلی لیتری

نوشابه انرژی زا شاتل 250 میلی لیتری و ترکیبات تشکیل دهنده را بهتر است بدانید. در فرمولاسیون تولید این نوشیدنی از تائورین استفاده می شود. که این ماده یک آمینو اسید غیر ضروری است که به تشکیل بافت عضلانی در بدن شما کمک خواهد کرد. این آمینو اسید که موجب کاهش فشار خون در بدن می شود. همچنین خاصیت چربی سوزی و نشاط آوری نیز را دارد. بیشتر ورزشکاران از مکمل هایی که دارای تائورین هستند برای افزایش استقامت خود در تمرینات استفاده می کنند.

دیگر مواد استفاده شده نوشابه انرژی زا شاتل ویتامین های گروه B هستند.

خوب می دانید که ویتامین های گروه B استفاده شده در نوشابه انرژی زا شاتل در متابولیسم بدن شما و افزایش سطح انرژی بدن نقش زیادی را دارند. اگر در طول روز حالت کسل بودن دارید بدانید که کمبود ویتامین های گروه B یکی از دلایل مهم و اصلی کاهش سطح انرژی و کسالت های روزمره ما است. مصرف ویتامین های گروه B باعث افزایش خونسازی در بدن ما و احساس نشاط و پر انرژی بودن را در ما ایجاد می کند. مصرف آنها موجب تنظیم متابولیسم بدن ما می شود و ضروری نیز است.

کافئین دوست داشتنی یکی دیگر از این مواد بکار رفته است.

کافئین یکی دیگر از محرک های اصلی این محصول است. این نوشابه انرژی زا بطور متوسط حاوی ۸۰ میلی گرم کافئین در خود است. این ماده که بطور موقت می تواند خواب آلودگی و خستگی را از شما دور کند و برطرف کند. این یک محرک بسیار قوی و سریع می تواند باعث شود که افزایش تمرکز و بهبود فعالیت های بدنی را در شما ایجاد کند.

گوارانا را که در این محصول استفاده شده را می دانید چیست؟

گوارانا یکی از گیاهانی است که حاوی کافئین تئوفیلین و تئوبرومین در خود است. که محرک سیستم عصبی مرکزی بدن ما می باشد که این ماده نیز باعث افزایش تولید انرژی در بدن و چربی سوزی خواهد شد. این عصاره گیاهی در این نوشابه انرژی زا و اکثر محصولات مشابه سایر برندها نیز استفاده می شود.

شما این محصول را می توانید به صورت حضوری از فروشگاه سراسری سورنا تهیه نمائید. و یا از سوپرمارکت آنلاین سورنا به صورت اینترنتی خرید نمائید و در سریع ترین زمان آن را در آدرس خود تحویل بگیرید.

مقاله ۵ نوشابه انرژی زا محبوب پر خرید سوپرمارکت آنلاین سورنا را نیز مطالعه کنید.

دیگر محصولات مشابه :

نوشابه انرژی زا اورجینال کینگ نایت

نوشابه انرژی زا هابرت 250 میلی لیتری

خرید نوشابه انرژی زا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *