پست-ویژه-تصویر

نوشابه انرژی زا اورجینال کینگ نایت

نوشابه انرژی زا اورجینال کینگ نایت یک محصول با کیفیت ایرانی که در شرکت سان استار ساخته می‌شود. می‌توان با نوشیدن این محصول برای افزایش انرژی در تمرین‌های ورزشی و روزهایی که کار سخت دارید از آن استفاده کنید. امروزه که همه به دنبال چیزهای فوری و بدون انتظار هستند. مردم نیز به دنبال تقویت سریع بدن و کسب فوری انرژی هستند.

در این حالت دوستانمان ممکن است به شما پیشنهاد کنند که برای گرفتن انرژی یک بطری نوشیدنی انرژی زا بنوشید. یک نوشیدنی خنک و خوشمزه که به عنوان یک نشاط آور و منبع انرژی بخش معرفی شود.

ترکیبات تشکیل دهنده نوشابه انرژی زا اورجینال کینگ نایت را می‌دانید؟

كربوهيدرات (تركيبات قندی) ، تائورين، كافئين، گلوكورونولاكتون و همچنین ويتامين‌های گروه B و آب مواد سازنده ترکیبات تشکیل دهنده نوشابه انرژی زا کینگ نایت هستند.

کافئین

کافئین یکی از پرمصرف‌ترین داروهای کره زمین است و از قدیم به دلیل اثر محرکی که دارد. در طول روز طرفداران زیادی به طریق مختلف در ماده‌های غذایی مصرف می‌شود. این محرک دوست داشتنی به صورت طبیعی در قهوه و چای وجود دارد. اما متخصصین و تولید کنندگان موادغذایی در مواد تشکیل دهنده نوشیدنی‌های انرژی زا و نوشابه‌ها هم استفاده می‌کنند. در اکثر نوشیدنی‌های انرژی زا بین ۷۰ الی ۲۰۰ میلی‌گرم کافئین در هر قوطی وجود دارد.

کافئین با ایجاد حس هوشیاری در بدن، سیستم عصبی انسان را تحریک می‌کند. این کار باعث افزایش ضربان قلب و فشار خون در شما می‌شود و باعث کم آبی بدن شما نیز می‌شود.

تائورین

تائورین یکی از اسیدهای آمینه است که به صورت طبیعی توسط بدن انسان‌ها می‌تواند شود. با این وجود این اسیدآمینه در نوشابه‌های انرژی زا اورجینال کینگ نایت تولید شده موجود است. این اسید آمینه کمک به تنظیم ضربان قلب، انقباضات ماهیچه‌ای و اندازه انرژی بدن کمک می‌کند. معمولا بدن ما به اندازه کافی ماده تائورین را تولید می کند پس در حالت عادی برای کسب این اسید آمینه نیازی به مصرف مکمل ندارید.

طبق تحقیقات اینطور به نظر می‌رسد اما ثابت نشده است. که تحت شرایط خاص استرس زایی مانند بیماری، فعالیت بدنی یا آسیب دیدگی، بدن به مقدار کافی این ماده را نمی‌تواند تولید کند. و مکمل ها می توانند در این زمان بسیار کمک کننده سلامت شما باشد. 

بهترین سوپرمارکت اینترنتی تهران

خرید نوشابه انرژی زا

۵ نوشابه انرژی زا محبوب پر خرید سوپرمارکت آنلاین سورنا

نوشابه انرژی زا شاتل ۲۵۰ میلی لیتری

نوشابه انرژی زا هابرت 250 میلی لیتری

نوشابه انرژی زا چیست؟

نوشابه‌های انرژی زا به طور کلی برای اولین بارها در سال ۱۹۸۷ در قاره اروپا تولید می‌شدند. از آن زمان تا امروزه این نوشیدنی‌ها محبوبیت زیاد داشته و محبوبیت آنها کاهش نیافته است. هر روزه مصرف این محصولات در سراسر جهان و ایران در حال افزایش است.

شما به صورت حضوری این محصول را می‌توانید از فروشگاه سراسری سورنا و همچنین به صورت غیرحضوری از سوپرمارکت آنلاین سورنا خرید نمائید.

1 نظر

  • کاظمی سپتامبر 24, 2021در 10:33 ب.ظ

    من روزهایی که انرژی ندارم از این نوشابه انرژی زا کینگ نایت استفاده می‌کنم و روزمو خوب میسازمش

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *