پست-ویژه-تصویر

روغن سرخ کردنی اویلا 810 گرمی

روغن سرخ کردنی اویلا 810 گرمی رو امروز به شما معرفی می کنیم. می دانید که در هنگام سرخ کردن مواد غذایی، معمولا مشکلاتی به وجود می آید که منشاء اکثر آنها، روغن مورد استفاده می باشد.

برخی از این مشکلات مواردی است که مطرح می شود: دود کردن، کف کردن، تغییر رنگ روغن و غذا، تشکیل ترکیبات تلخ مزه و مضر، تشکیل اسیدهای چرب ترانس هستند.

این محصول به منظور غلبه بر این مشکلات برای شما تهیه شده است. این روغن دارای مقدار بیشتری اسید چرب اشباع نسبت به دیگر روغن های سرخ کردنی است. به همین دلیل می باشد که، پایداری حرارتی بیشتری را دارد و در دما های بالاتر قابل استفاده می باشد.

از دیگر خصوصیات حضور این ترکیبات در این محصول، می توان به طولانی تر شدن عمر این روغن و قابلیت چند بار استفاده مجدد داشتن است. و جلوگیری از تغییر رنگ در طعم روغن و غذا و جلوگیری از ایجاد اسید های چرب ترانس و ترکیبات تلخ و مضر اشاره کرد. استفاده از مقدار بسیار کم مواد ضد کف که از نظر سلامتی کاملا بی ضرر هستند. که منجر به جلوگیری از کف کردن این روغن در حین سرخ کردن انواع مواد غذایی می شود.

روغن هایی که در تولید محصول روغن سرخ کردنی اویلا استفاده می شوند. همگی صد در صد خالص و طبیعی می باشند و سعی کردیم که با رعایت فرمولی بی نظیر در تولید این محصول علاوه بر دوام و عملکرد عالی، سلامت مصرف کنندگان نیز به خطر نیوفتد. این محصول در 3 سایز 810 گرمی و 1350 گرمی و 2250 گرمی توزیع می گردد.

سوپرمارکت آنلاین

بهترین سوپرمارکت اینترنتی تهران

روغن مارگارین مایع اویلا

محصولات شرکت اویلا

درباره روغن سرخ کردنی اویلا 810 گرمی بیشتر بدانید.

روغن‌ها از گیاهان متعددی گرفته می‌شوند که علاوه بر پخت و پز انواع مواد غذایی می‌توانند. ویتامین های زیادی را به غذا شما نیز اضافه نمایند. کشور های مختلف از روغن‌ گیاهان مختلفی که زیاد کشت می‌شود استفاده می‌کنند. در کشور ما نیز به دلیل کشت زیاد و گسترده گیاه آفتابگردان و کلزا، روغن این گیاهان را به پر مصرف ترین روغن ها تبدیل کرده است.

این روغن ها از خانواده روغن‌های نباتی‌ می باشند و در حالت عادی دمای اتاق به حالت مایع می باشند. روغن کلزا با نام روغن کانولا نیز شناخته می‌شود و عضو روغن هایی است که میزان اسید لینولئیک کمی دارند است. و همچنین میزان اسید در روغن آفتابگردان به کمتر از 60 درصد می رسد.

روغن زیتون به دلیل اینکه نمی‌تواند دمای زیادی را تحمل کند بیشتر با سالاد در بین ما مورد استفاده است. و مصرف آن به این صورت می تواند بسیار مفیدتر باشد. و همچنین می تواند به افرادی که دچار بیماری فشار خون هستند کمک زیادی کند. و اما روغن کنجد مانند روغن‌ آفتابگردان و کانولا می تواند برای پخت غذا مورد استفاده قرار گیرد. و فواید روغن کنجد نیز نسبت به آنها بسیار بیشتر می باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *