پست-ویژه-تصویر

روغن مارگارین مایع اویلا

روغن مارگارین مایع اویلا یا همان کره گیاهی است. که ترکیبی ویژه از بهترین نوع روغن های گیاهی می باشد، که در آشپزی و شیرینی پزی کاربرد فراوانی دارد. حتما می دانید که استفاده از مارگارین مایع، عطر و طعم بسیار دلپذیر به غذای شما خواهد داد. در همین حال غذای شما را میتواند از ویتامین های مفیدی مثل A ، D ، E غنی کند.

بهتر است بدانید که این ویتامین ها برای بدن ما بسیار حائز اهمیت است. هر سه اینها به صورت محلول در چربی این محصول وجود دارند. ویتامین A برای حفظ سلامتی چشم و بهبود بینایی، ویتامین D برای رشد و استحکام استخوان ها و ویتامین D برای ترمیم بافت های صدمه دیده بسیار تأثیرگذار می‌باشند.

امروزه مصرف این نوع روغن در بیشتر کشورهای اروپایی جایگاه ویژه پیدا کرده است. و مصرف رو به رشدی را به خود اختصاص داده و به طور روز افزون در پخت و پز و مخصوصا مصارف شیرینی پزی کاربرد زیادی را دارد.

بیشترین موارد مصرف روغن مارگارین مایع اویلا را می دانید؟

پخت و پز، تهیه انواع خوراک مانند سوپ با حرارت بالا، پخت پلو، ماکارونی و پاستا، تفت دادن گوشت و مرغ و سبزیجات، شیرینی پزی، پخت انواع کیک و شیرینی، چرب کردن قالب کیک می باشد.

صحبت در مورد سالم تر بودن مارگارین یا کره یک بحث همیشگی است. به نظر می رسد هر دو محصول مزایا و معایبی برای سلامتی ما دارند. کره یک فرآورده لبنی می باشد که تولید کنندگان با جدا کردن خامه یا شیر آن را تولید می کنند تا اجزای جامد را از مایع جدا نمایند. ولی مردم معمولا از کره در پخت و پز و مصرف به عنوان صبحانه استفاده می کنند.

سوپرمارکت آنلاین

اخذ نمایندگی فروشگاه سورنا

مارگارین جایگزین کره می باشد و تولید کنندگان مارگارین را از روغن های گیاهی همانند روغن کانولا، روغن میوه خرما و روغن سویا تهیه می‌کنند.

اگر چه کره و مارگارین اجزای مختلفی دارند ولی هر دو آنها میتوانند حاوی مقادیر بسیاری از چربی های مختلف باشد. طبق مقاله  منتشر شده محققین سلامت همه چربی ها به سلامتی آسیب نمی‌زنند و چربی های اشباع ممکن است به اندازه آنچه محققان فکر می‌کردند مضر نباشد.

همانطور که گفته شد، مصرف چربی اضافی می تواند با افزایش وزن بدن و خطر چاقی را افزایش دهد. چاقی یک عامل خطر برای بیماری های قلبی می باشد. بیماری قلبی شایع ترین علت مرگ و میر در جهان همیشه بوده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *