پست-ویژه-تصویر

آبمیوه موز توت فرنگی سان استار 200 میلی لیتری

سان استار یک برند محبوب در زمینه‌ی تولیدکنندگان آبمیوه در ایران است. این شرکت همیشه در حال تلفیق طعم‌ها و ساخت طعم‌های جدید است. تا بتواند تمام ذائقه‌ها را پشتیبانی کند. البته که در این نوآوری‌ها عملکرد عالی داشته و موفق بوده است. واقعا به‌سادگی نمی‌شود از کنار این طعم‌های جدید و بی‌نظیر عبور کرد. یکی از این محصول‌ها آبمیوه موز توت فرنگی سان استار 200 میلی لیتری است که یکی از دلپذیرترین ترکیب‌ها است.

این آبمیوه که حاوی حداقل 50درصد آب میوه است دارای ویتامین ث است. که برای حافظت از پوست ما در برابر اشعه‌ مضر ماورای بنفش نور خورشید بسیار مفید است. این نوشیدنی به افزایش قوای بدن، ایمنی و مستحکام شدن لثه‌ها کمک شایانی می‌کند.

محصولات آبمیوه‌های سان‌استار بدون هرگونه مواد نگه‌دارنده ساخته می‌شوند. این موضوع از ایجاد حساسیت در کودکان جلوگیری می‌کند. محصول آبمیوه‌ موز توت‎فرنگی سان‌استار 219 گرم وزن دارد و ابعاد آن  5 × 3.5 × 11 سانتی‌متر است. این نوشیدنی یک آبمیوه بسیار سالم و مقوی است که از سلامت پوست شما محافظت خواهد کرد. و در طولانی مدت برای شما مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

درباره شرکت سازنده آبمیوه موز توتفرنگی “سان استار” بیشتر بدانید.

سان استار یکی از بهترین و محبوب‌ترین برندها در تولید آبمیوه‌ طبیعی است. که با تولید این محصولات با کیفیت بسیار بالا سعی در این دارد زندگی سالمی را به شما مصرف‌ کنندگان محترم هدیه کند. شرکت سان استار فعالیت خود را در سال 1391 آغاز نموده و همواره در تلاش است  محصولات با کیفیت‌ بهتر از قبل و در همین حال با تنوع‌ بیشتر تولید کند.

نوشابه انرژی زا اورجینال کینگ نایت

اخذ نمایندگی فروشگاه سورنا

که خوشبختانه در این زمینه نیز بسیار موفق عمل کرده است و ما می‌توانیم از این طعم های عالی و با کیفیت نهایت لذت را ببریم. این برند محبوب با اهمیت دادن به موضوعاتی مانند هیجان، تلاش و انگیزه به یکی از نماد‌های این موضوعات دربین مردم شناخته شده است. و همیشه با شعار (بهترین خودت باش) را عملی کرده و  به آن تحقق بخشیده است. این موضوع را را با استفاده از آبمیوه موز توت فرنگی سان استار می‌توانید تایید کنید.

شما تمام محصولات شرکت سان‌ استار را به صورت حضوری می‌توانید از بیش از 2156 شعبه فروشگاه سراسری سورنا خرید نمائید. و یا به صورت غیرحضوری از سوپرمارکت آنلاین سورنا خرید نمائید.

1 نظر

  • کاظمی سپتامبر 24, 2021در 10:37 ب.ظ

    آب میوه موز و توت فرنگی سان استار ی ترکیب عالیه دمت گرم سان استار عالی هستی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *