پست-ویژه-تصویر

آبمیوه زردآلو سان استار کلاسیک ۲۰۰ میلی لیتری

آبمیوه زردآلو سان استار کلاسیک ۲۰۰ میلی لیتری یکی از نوشیدنی های عالی شرکت سان استار می باشد. این نکتار طبیعی زردآلو که حاوی ویتامین A است. که برای تقویت بینایی عالی و مناسب می باشد. این نوشیدنی است که می تواند به تقویت بینایی شما کمک بسیاری کند. این نوشیدنی فاقد هرگونه مواد نگه‌ دارنده و رنگ مصنوعی در خود است که آن را به یک نوشیدنی سالم و بسیار مفید برای شما تبدیل کرده است.

مواد تشکیل دهنده آبمیوه طبیعی زردآلو سان استار 200 میلی لیتری شامل پوره طبیعی زردآلو، ویتامین C، اسید سیتریک، شکر و آب است. نکتار زردآلو منبع عالی برای تامین ویتامین A و C و همچنین ریبوفلاوین B2 و نیاسین B3 و مواد معدنی مانند آهن و عناصر سدیم، کلسیم، گوگرد، منگنز، فسفر، کبالت و برم برای بدن ما است.

مزایای استفاده از آبمیوه زردآلو سان استار کلاسیک ۲۰۰ میلی لیتری عبارت است را می دانید؟

یکی دیگر از خاصیت های استفاده از این محصول داشتن پوست و مو زیبا است. زردآلو یک منبع غنی از ویتامین C می باشد و به بهبود الاستیسیته یا همان افتادگی پوست و پیری دیرتر کمک می کند. همچنین مو های شما را تقویت خواهد کرد.

سلامت استخوان و ماهیچه ها هم را شما خواهید داشت. اگر می خواهید که استخوان های قوی داشته باشید، آب زردآلو را فراموش نکنید. این نوشیدنی شامل مقدار زیاد و قابل توجهی از کلسیم، مس، آهن، فسفر و منگنز در خود است که برای تقویت استخوان ها و ماهیچه های قوی ضروری می باشد.

آبمیوه زردآلو سان استار کلاسیک ۲۰۰ میلی لیتری برای عملکرد بهتر مغز هم مناسب است. به این دلیل که زردآلو حاوی منیزیم و فسفر می باشد که عملکرد مغز را به مقدار زیادی تقویت می کند.

سوپرمارکت آنلاین

سان استار

آبمیوه سیب موز سان استار کلاسیک ۲۰۰ میلی لیتری

نوشابه انرژی زا اورجینال کینگ نایت

آبمیوه موز توت فرنگی سان استار ۲۰۰ میلی لیتری

در مورد شرکت سان استار بیشتر بدانید.

شرکت سان استار یکی از برترین و محبوب‌ترین تولید کنندگان در حوزه آبمیوه های طبیعی می باشد. که با تولید متنوع محصولات با کیفیت همیشه سعی کرده تا ما زندگی سالم تری داشته باشیم. این برند موفق فعالیت خود را در سال 1391 آغاز نمود و هر سال در تلاش است که محصولات با کیفیت تری و در همین حال متنوع تر در تولیدات خود داشته باشد.

که در این زمینه بسیار موفق بوده است و توانسته طرفداران زیادی برای محصولات خود پیدا کند. این برند محبوب در بین مردم با پرداختن به هیجان، تلاش و انگیزه، به یکی از نماد‌ های آن تبدیل شده است. و توانسته شعار (بهترین خودت باش) را به معنای واقعی محقق کند.

شما می توانید با مراجعه به فروشگاه های سراسری سورنا با بیش از 2165 شعبه در سراسر کشور این محصول را تهیه و مصرف نمائید. و یا اگر فروشگاه مواد غذایی دارید با اخذ نمایندگی فروشگاه سورنا محصولات این برند را تهیه و در فروشگاه خود به فروش برسانید.

خرید نوشابه انرژی زا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *