پست-ویژه-تصویر

آبمیوه انگور سرخ و سفید سان استار 200 میلی لیتری

آبمیوه انگور سرخ و سفید سان استار 200 میلی لیتری یکی از محصولات شرکت سان استار است. که در تمامی شعب فروشگاه سراسری سورنا به صورت حضوری و آنلاین می توانید خرید نمائید. آب میوه انگور خواص و فواید بسیاری برای بدن ما دارد. یک لیوان آب انگور به شما نشان می دهد که آنتی اکسیدان ها تا چه حد قوی و موثر برای سلامتی شما می باشند.

آب انگور ویتامین های بسیاری از جمله ویتامین K، ویتامین A، ویتامین C، ویتامین B6، همچنین مواد ‌مغذی‌ چون فنول و پلی فنول و مواد معدنی همانند کلسیم، منگنز، منیزیم و آهن را در خود دارد که همگی نیاز های بدن ما را می توانند تامین کنند.

علاوه بر این‌ها، آب انگور برای افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از پیری زودرس هم مفید است.

مزایای نوشیدن آبمیوه انگور سرخ و سفید سان استار:

غنی بودن از آنتی اکسیدان

انگورها از لحاظ آنتی اکسیدان های محافظ سلامتی مانند رزوراترول و فلاونوئیدها بسیار غنی و بی نظیر عمل می کنند. آنتی اکسیدان هایی که در آب این میوه موجود است سیستم ایمنی بدن را شما را بسیار تقویت خواهد کرد.

افزایش سلامت قلب

آب انگور خواص دارویی زیاد دیگری نیز دارد. با قرار دادن آبمیوه انگور سرخ و سفید سان استار در رژیم غذایی خود و مصرف مرتب آب انگور از جلوگیری ابتلا به بیماری های قلبی و تقویت سلامتی قلب خود بهره مند شوید.

سلامتی عضلات

افرادی که عضلات ضعیفی دارند و یا ورزشکارانی که از عضلات خود زیاد کار می کشند باید حتما نوشیدن آب انگور را در برنامه ی روزانه ی خود قرار دهند. به این دلیل که این آبمیوه مواد مغذی مورد نیاز شما برای افزایش سطح سلامتی و انعطاف پذیری عضلات را تامین خواهد کرد.

پخش عمده محصولات شرکت سان استار توسط شرکت ستاره طلایی سینا

پخش عمده محصولات شرکت سان استار توسط شرکت ستاره طلایی سینا برا ی تمامی شعب فروشگاه سراسری سورنا انجام می شود. اگر سوپرمارکت سنتی دارید با فرانچایز شدن و اخذ نمایندگی فروشگاه سورنا از مزایای زیادی بهره مند خواهید شد.

از مزایای عضویت در خانواده بزرگ سورنا نصب تابلو تبلیغاتی رایگان در سر درب فروشگاه شما است. مزایا دیگر خرید اجناس با بهترین قیمت نسبت به شرکت های پخش دیگر می باشد که این یعنی سود بیشتر برای شما است. دیگر مزایای فرانچایز شدن دریافت صندوق فروشگاهی و عضویت در سوپرمارکت آنلاین است که می تواند فروش شما را تا دو برابر افزایش دهد.

آبمیوه هلو سان استار ۲۰۰ میلی لیتری

روغن کنجد فامیلا تصفیه شده ۵۰۰ میلی لیتری

فروشگاه مواد غذایی خارجی در تهران

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *