پست-ویژه-تصویر

سلامت و بهداشت کارکنان در مجموعه ی ستاره طلایی سینا

توجه به سلامت و بهداشت کارکنان در مجموعه ی ستاره طلایی سینا از جمله اقدامات مجموعه‌ی ستاره طلایی سینا در زمان شیوع ویروس کرونا بوده است که، تا حد امکان شرایط دورکاری را برای آنها فراهم نموده است. و تمامی بخش‌های ساختمان، اتاق‌ها، میز‌کار و … ضدعفونی شده اند تا فضای سالم برای فعالیت و حضور کارکنان در صورت لزوم ایجاد شده باشد.
از دیگر اقدامات این مجموعه برای بررسی و حفظ سلامت پرسنل و پیشگیری از گسترش بیماری کرونا، تب سنجی و تست خون جهت غربالگری بوده است.
امیدواریم با رعایت و تلاش، هرچه زودتر این ویروس از کشور ریشه کن شود.

ستاره طلایی سینا

کرونا چگونه به انسان ها منتقل شد؟

در اول، این ویروس در چرخه زندگی حیوانات، دست به دست شده است. و در پی ارتباط انسان با حیوان، این ویروس از حیوانات به انسان منتقل شده است. به عنوان مثال، در عربستان، ویروس مِرس از طریق شتر به انسان منتقل شد و ویروس سارس در چین از طریق گربه وحشی! با این که گفته می شود ویروس کرونا از حیواناتی مانند خفاش و مورچه خوار به انسان راه پیدا کرده اما همچنان نمی توان به عنوان منبعی موثق به آن اشاره کرد.

چگونه افراد مبتلا به کرونا را تشخیص دهیم؟

یکی از راه هایی که می توان ویروس کرونا را در بدن فرد مشکوک بررسی کرد، انجام آزمایش پی سی آر (PCR) است. در این روش، از طریق اثر انگشت ژنتیکی افراد، متوجه می شوند که آیا شخص دچار این ویروس شده است یا خیر؛ اثر انگشت ژنتیکی، یک اصطلاح است که محققین برای بررسی این بیماری انتخاب کرده اند. در واقع، در این روش، با نمونه برداری از مخاط ریه فرد مشکوک، و انجام آزمایش بر روی نمونه، متوجه می شوند که فرد، مبتلا به کرونا هست یا خیر.

سلامت و بهداشت کارکنان در مجموعه ی ستاره طلایی سینا اولین اولویت این شرکت است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *