پست-ویژه-تصویر

کنسرو زیتون معمولی فامیلا 650 گرمی

کنسرو زیتون معمولی فامیلا یک محصول عالی با کیفیت بالا از شرکت فامیلا می‌باشد. زیتون یکی از لذیذترین چاشنی‌‌هایی که می‌توانید به همراه انواع غذا می‌توانید میل فرمائید و از طعم لذیذ آن لذت طعم غذا را دو چندان کنید. زیتون این میوه بهشتی یک چاشنی پرطرفدار خوشمزه غذا در کشور ما طرفداران بسیار زیادی دارد. شما می‌توانید با و مصرف این محصول در حفظ سلامتی بدن خود و خانوادتان اثر بسزایی بگذارید. زیتون این سبز رنگ که بسیار زیاد خواص بی نظیری دارد و عالی نیز دارد.

استفاده از زیتون درشت فامیلا و روغن زیتون فامیلا در پیشگیری از انواع سرطان‌ها و بیماری بسیار می‌تواند مفید باشد. که همه این محصولات را می‌توانید از سوپرمارکت آنلاین خرید نمائید. همچنین مصرف این میوه باعث کاهش التهاب و ورم مفاصل موثر است. بهبود سیستم گوارشی شما و مسکن برای واکنش‌های آلرژیک نیز از موارد دیگر خواص این میوه است. بهبود دهنده جریان خون، محافظ قوی در بسیاری از بیماری‌های قلبی، افزایش عملکرد شناختی، مبارزه علیه عفونت بدن و کاهنده عالی فشار خون نیز از دیگر خواص آن است.

ویژگی‌های کنسرو زیتون معمولی فامیلا را می‌دانید؟

وزن خالص: 650 گرم

وزن با بسته بندی: 1000 گرم

زمان ماندگاری: شش ماه

سایر توضیحات: ارزش غذایی محصول 5 عدد زیتون (15 گرم):

انرژی: 17.99 کیلو کالری

قند: 0 گرم

چربی: 1.38 گرم

نمک: 0.5 گرم

اسید های چرب ترانس: 0.018 گرم

شیوه نگهداری: سرد و خشک

مناسب برای: مصرف روزانه

اخذ نمایندگی سورنا
اخذ نمایندگی فروشگاه سورنا

می‌دانید که زیتون به علت وجود ویتامین ث در این میوه به سلامت و شادابی پوست شما هم کمک می‌کند. این میوه علاوه بر خواص بسیار زیادی که دارد، یک طعم لذیذ و بی نظیری در خود دارد. با خرید زیتون معمولی فامیلا یک چاشنی خوشمزه به غذاهای خود اضافه کنید. و از طعم بی‌نظیر آن لذت فراوانی ببرید و از خواص آن بهره ببرید.

درباره این میوی بی نظیر بیشتر بخوانید و بدانید

آیا می‌دانستید که از بین تمام مواد غذایی گیاهی و حیوانی موجود، هیچ ماده‌ و میوه‌ای به اندازه‌ زیتون دارای پتاسیم نیست؟ پتاسیم باعث افزایش قدرت عضلانی و انرژی در بدن شما می‌شود. همچنین می‌تواند ترشحات غدد داخلی بدن را تنظیم می‌کند. کمبود این ماده نیز باعث تورم پلک‌ها و مشکلات ریوی می‌شود. این ماده مفید همچنین می‌تواند به سم‌زدایی کبد از اوره و اسید اوریک کمک می‌کند. و قدرت دفعی کلیه‌ها را نیزافزایش خواهد داد.

علاوه بر تمام این موارد، زیتون بین ۱۵ تا ۳۵ درصد چربی که در خود دارد. اما جالب این است که چربی آن بیشتر از نوع مفید و اشباع نشده است. این میوه منبع بسیار خوبی از اسیدهای چرب اشباع نشده امگا ۹ و ویتامین E برای شما به حساب می‌آید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *