پست-ویژه-تصویر

دریافت لوح سومین جشنواره ملی صنعت سلامت محور

دریافت لوح سومین جشنواره ملی صنعت سلامت محور

سومین جشنواره ملی صنعت سلامت محور پانزدهم مرداد 98 به همت انجمن علمی آموزش بهداشت و ارتقای سلامت ایران و سازمان غذا و دارو و سازمان ملی استاندارد و با حمایت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت ورزش و جوانان، و … در مرکز همایش های دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار گردید.

این جشنواره با رویکرد ارتقای محصولات ، خدمات و همچنین تشویق نشان های برتر و سازمان های متعهد برگزار شد. همچنین از دیگر اهداف این جشنواره ، ارتقای سطح آگاهی ، نگرش و فرهنگ استفاده از محصولات و خدمات سلامت محور می باشد.

شرکت ستاره طلایی سینا با برند فروشگاه های سراسری سورنا در این جشنواره حضور داشت و در بخش خدمات موفق به دریافت لوح سومین جشنواره ملی صنعت سلامت محور شد.

درباره جشنواره ملی صنعت سلامت محور بیشتر بدانید

با توجه به اهمیت موضوع جشنواره ملی صنعت سلامت محور در کشور که هست. در کنار تمام پیشرفت های حوزه سلامت، همچنان کشور با چالش های فراوانی مواجه بوده و هست. از این جهت سلامت امری است. که هم مردم، هم حاکمیت و دولت و سایر قوا، و هم صاحبان صنایع، بخش های تولیدی، تحقیقاتی، بازرگانی و خدمات دهنده می‌باشد. که باید برای صیانت از آن مسئولیت بپذیرند. همچنین با توجه به تاکید و ابلاغ سیاست های کلان سلامت از سوی مقام معظم رهبری می‌باشد. که در جهت حمایت از تولید با کیفیت داخلی و اجرای طرح تحول نظام سلامت می‌باشد. برای دستیابی به جامعه سالم و با نشاط، ضرورت انجام مسئولیتهای اجتماعی صنایع پیشرو در این حوزه را دو چندان می نماید.

لذا نظر به نقش سازنده صنایع سلامت محور به عنوان صنایع استراتژیک کشور است. و در پیشبرد اهداف طرح تحول نظام سلامت و سطح کلان کشور است. حضور نمایندگان آن صنعت و تبادل تجربیات و دانش روز و معرفی اقدامات صورت گرفته است. حضور صاحبان صنایع و بنگاه های اقتصادی در جشنواره مذکور را ضروری و لازم اجرا می نماید.

اخذ نمایندگی فروشگاه سورنا

سوپرمارکت آنلاین

سوپرمارکت آنلاین سورنا

فروشگاه زنجیره ای مواد غذایی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *