پست-ویژه-تصویر

آبمیوه مخلوط میوه های سبز سان استار 200 میلی لیتری

آبمیوه مخلوط میوه های سبز سان استار 200 میلی لیتری شرکت سان استار که بدون رنگ مصنوعی و انواع نگهدارنده تولید می‌شود. این آبمیوه طبیعی که از میوه های سیب سبز، طالبی، لیمو، کیوی ساخته می شود. دارای مواد دیگری همچون سیتریک اسید، ویتامین C، شکر و آب نیز می باشد. مصرف این محصول که منبع غنی از کلسیم و پتاسیم است بسیار برای بدن ما مفید می باشد و انرژی بالایی نیز به ما خواهد داد.

این محصول را شما می توانید از فروشگاه های سراسری سورنا به صورت حضوری خرید نمائید. و یا به صورت غیر حضوری از سوپرمارکت آنلاین سورنا خرید نمائید و در سریع ترین زمان آن را در محل کار خود و یا منزل دریافت نمائید. از این نوشیدنی با کیفیت که برای سلامتی بسیار مفید است حتما در برنامه و رژیم غذایی خود استفاده کنید.

بهترین سوپرمارکت اینترنتی تهران

آبمیوه سیب صددرصد سان استار کلاسیک ۲۰۰ میلی لیتری

آبمیوه زردآلو سان استار کلاسیک ۲۰۰ میلی لیتری

خواص میوه های سبز که در آبمیوه مخلوط میوه های سبز سان استار 200 میلی لیتری استفاده شده است چیست؟

مطالعات اخیر محققین نشان از آن می‌دهد که میوه‌های سبز رنگ نقش بسیار زیادی در آرامش اعصاب ما انسان ها دارد. روانشناسان در میان انواع رنگها همیشه رنگ سبز را به عنوان رنگ آرامش بخش معرفی می کنند. و معتقدند ما انسان ها با دیدن این رنگ می‌توانیم احساس آرامش کنیم. همچنین معتقدند که مصرف میوه های سبز رنگ خواص درمانی بسیار مفیدی برای سلامتی دارد.

بررسی های علمی نشان می‌دهد که سیب سبز، گوجه سبز، کیوی، طالبی و لیمو از جمله میوه آرامش بخش و تقویت کننده اعصاب تاثیر زیادی دارند. همچنین از آنها می‌توان برای یک منبع عالی انرژی برای فعالیت‌های ورزشی و روزانه استفاده نمود.

مطالعات و نتایج آن نشان می دهد که رنگ سبز میوه‌ها باعث می شود. که افراد را سرزنده و شاداب باشند و احساس زندگی سرشار از خوبی و لذت را در ‌آن‌ها ایجاد کند. همچنین مواد غذایی سبز رنگ از مفیدترین غذاهای مصرفی ما است که مصرف آنها را نباید از یاد برد و از آنها در رژیم غذایی خود غافل شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *