پست-ویژه-تصویر

کارگاه « شخصیت شناسی هارتمن » برگزار شد

کارگاه یکروزه « شخصیت شناسی هارتمن » در تاریخ شنبه 21 دی ماه با حضور جمعی از همکاران ستادی در دفتر مرکزی شرکت ستاره طلایی سینا برگزار گردید.

شخصیت شناسی هارتمن

هدف از برگزاری این شخصیت شناسی هارتمن آموزشی ،

ارزیابی های حوزه سرمایه های انسانی که منجربه افزایش انگیزه و بهره وری سرمایه انسانی و درنهایت موجب افزایش راندمان کاری خواهد شد.

شخصیت شما چه رنگی است؟

ارزش های مورد پذیرش ما، کلید شخصیتمان است. هارتمن (Hartman) بر این اساس شخصیت افراد را در 4 رنگ: قرمز (قدرت)، آبی (صمیمیت)، سفید (صلح و آرامش)، زرد (لذت و تفریح)، دسته بندی کرده است.

با انجام این آزمونها شما می توانید نسبت به شخصیت خودتان (بر اساس ارزش های محوری که دارید)، اطلاعات مفیدی کسب کنید. و نهایتا به ترکیبی متعادل برسید . که به شناخت از خویشتن و فهم بهتر دیگران کمک می کند.

درباره رنگها در شناخت شخصیت افراد بیشتر بدانید.

قرمز به معنی قدرت در شخصیت شناسی هارتمن :

افراد با شخصیت قرمز همیشه تمام کننده کارها هستند. تکمیل شدن تمام کارها به سرعت به تمام آنها انگیره بالایی می‌دهد. این افراد معمولا چشم انداز بزرگ و قدرت رهبری دارند. این نوع شخصیت مسئولیت کارهایش را قبول می‌کند و عزم واقعی و قاطعیت از ویژگی‌های بارز آنها است.

آبی رنگ آدم های  صمیمی است : 

آبی ها کارها را خوب انجام می دهند و برای آنها صمیمیت، ارتباطات، کیفیت روابط و داشتن هدف اهمیت دارد. آنها خدمات و کارهای با کیفیت ارائه می کنند و معمولا با وفا، صادق و متفکر هستند.

زرد رنگ افراد شوخ طبع است که با اون ها همه جا خوش میگذرد :

زردها به تفریحی انجام دادن کارها اهمیت می دهند و به خاطر لذت و سرگرمی کار می کنند. آنها  شور و شوق و خوشبینی را ایجاد کرده و کاریزماتیک، خود انگیخته و اجتماعی محسوب می شوند.

سفید همیشه رنگ صلح است و در این آزمون نیز به همین معنی است :

سفیدها حافظان صلح هستند که برایشان نبود تضاد و درگیری ارزش دارد. آنها شفافیت و صبر دارند و به طور کلی مهربان، سازگار پذیر و شنونده های خوبی هستند.

سوپرمارکت آنلاین

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *