پست-ویژه-تصویر

پیام نوروزی استاد حاج محمد کریم فضلی (بنیانگذار گروه صنعتی گلرنگ)

پیام نوروزی استاد حاج محمد کریم فضلی (بنیانگذار گروه صنعتی گلرنگ) به همکاران فروشگاه سراسری سورنا

این بوی بهار است که از صحن چمن خاست

یا نکهت مشک است کز آهوی ختن خاست

انفاس بهشت است که آید به مشامم

یا بوی اویس است که از سوی قرن خاست

خواجوی کرمانی

بهار قاصد عالم روحانی و پیام‌آور برکات و نعمات ذات الهی است و رویش دوباره‌ی آن ندا می‌دهد که دل و جان را زنده کنید و از تفرقه و سرما به سوی اتحاد و جماعت بیایید. شمیم بهاری، نشانه‌ای از نشانه‌های الهی و تمثیلی از دمیدن روح حضرت حق در جان جهان است.
اگر غبار عادت را از چشم‌ها کنار بزنیم و نشانه‌های ملموس قدرت پروردگار جهانیان را در آیات زنده بهار بنگریم، هرآینه می‌توانیم مخاطب آیه‌ی شریفه‌ای باشیم که این اتفاق بزرگ را چنین تبیین می‌کند:
ما زمین را پس از مردنش زنده می‌کنیم. قیامت و رستاخیز نیز همین گونه است!
سوره‌ فاطر/ آیه ۹

پیام نوروزی استاد حاج محمد کریم فضلی به همکاران عزیز!

عطار نیشابوری می‌نویسد : روز و روزگار انسان خداشناس از شدت تکاپو و کار و کوشش، مانند فصل بهار است. چون رعد می‌غرد و چون ابر می‌بارد و چون برق می غرد و چون باد می‌وزد و مانند مرغان بانگ برمی‌آورد و خستگی نمی‌شناسد و در کوشش و تلاش هماره‌ی خود نام دوست می‌گوید و او را می‌جوید، و فرموده مولای متقیان حضرت علی (ع) را به خاطر می‌آورد که: از شدت خستگی‌ها نهراسید و به گشایش امیدوار باشید.
خوشحالم که با تلاش خستگی‌ناپذیر شما در سالی که گذشت، با وجود تمام دشواری‌ها، بار دیگر سالی سراسر شکوفایی، تولید و کارآفرینی را پشت سر گذاشتیم.
این بهار خجسته و نوروز فرخنده را به پیشگاه تمامی شما فرهیختگان و تلاشگران عرصه خدمت و صنعت و عموم هم‌میهنان گرانمایه تبریک و تهنیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال، توفیق روزافزون همگان را در مسیر روشن خدمت، معرفت و کمال خواستارم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *