پست-ویژه-تصویر

مراحل راه اندازی یک سوپرمارکت موفق و پر درآمد

مراحل راه اندازی یک سوپرمارکت موفق و پر درآمد و ایجاد یکی از کسب و کارهایی که از گذشته وجود داشته است و در هر زمان نام ویژه‌ای به خود گرفته، سوپرمارکت می‌باشد.

امروز می‌خواهیم بگوئیم که چگونه می‌توانیم یک سوپرمارکت را راه اندازی کنیم و چگونه آن را می‌توانیم به موفقیت و داشتن مشتریان وفادار زیاد و همچنین درآمد بالا برسانیم.

مراحل راه اندازی یک فروشگاه مواد غذایی یا همان سوپرمارکت موفق و پر درآمد به چه صورت است؟

اولین مرحله تهیه نرم افزار حسابداری مخصوص سوپرمارکت و صندوق فروشگاهی می‌باشد.

قبل از هرچیز باید به فکر حساب و کتاب تامین‌کنندگان و مشتریان، فاکتورها و… بود تا حتی کمترین مبالغ نیز از قلم نیاندازیم، دقت در این زمینه می‌تواند در سوددهی و موفقیت سوپرمارکت شما بسیار موثر باشد.

با استفاده از نرم افزار حسابداری و صندوق فروشگاهی سوپرمارکت از بروز خطای انسانی و ضررهای مالی بزرگ و کوچک به مقدار زیادی جلوگیری می‌توان کرد. به عنوان مثال اتفاقی که همه روزه در اکثر سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های سنتی تکرار می‌شود، دقیقا زمانی که مشتری جهت تسویه حساب پای صندوق می‌رود و صندوقدار شروع به وارد کردن قیمت‌ها در ماشین‌حساب می‌کند.

در همین حین با توجه به اینکه اقلام زیادی توسط مشتری جهت خرید انتخاب شده است صندوق‌دار گیج می‌شود و به جای محاسبه دو بسته ۱۰۰ گرمی زعفران هزینه یک بسته را در ماشین حساب خود وارد می‌نماید و با دیگر مبالغ جمع می‌بندد و به راحتی دو برابر کل اجناس متفرقه دیگر خسارت خواهد دید.

با استفاده از نرم افزار حسابداری و صندوق فروش با کمک دستگاه بارکدخوان با سرعت بالا فاکتور فروش بزنید و خیلی سریع جمع کل نیز بدست خواهد آمد حتی بدون کوچکترین اشتباهی و حتی ضرر مالی برای شما و مشتریهای‌تان.

از مزایای دیگر راه اندازی نرم‌افزارهای حسابداری و صندوق فروشگاهی سوپرمارکت پاسخگویی سریع به خریداران است که باعث جلب رضایت مشتری می‌شود.

دومین مورد انتخاب مکان سوپرمارکت می‌باشد.

حتما می‌دانید هر کسب و کاری نیاز به یک فضا برای مراجعه مشتریان به آنجا و همچنین چیدن اجناس و کالاها دارد تا بتوان آنها را در معرض دید مشتریان قرار دهد. پیشنهاد ما این است که در ابتدای کار باید یک فضای مناسب در نظر بگیرید تا مشتریان دسترسی آسان به شما داشته باشند و هم اینکه بتوانید قفسه‌های خود را به راحتی چیده و محصولات بیشتری را برای فروش عرضه کنید.

موقع راه‌اندازی و انتخاب مکان یا فضا برای یک سوپرمارکت الزامی است بدانید که، فروشگاه شما باید در معرض دید افراد محله یا منطقه باشد. همچنین به اندازه کافی جای پارک برای مشتریان رهگذر را نیز داشته باشد و تا می‌توانید باید فضایی در حاشیه خیابان اصلی با تعداد جای پارک مناسب انتخاب کنید.

سومین مورد کیفیت یا ارزانی اجناس است.

اگر قصد دارید یک سوپرمارکت با مشتریان وفادار داشته باشید، می‌توان حدس زد که اکثر افراد محلی به باکیفیت بودن اجناس و کالاها اهمیت بیشتری می‌دهند. بنابراین شما نیز باید کیفیت کالا و خدمات خود را مدنظر داشته باشید.

همچنین باید دقت کنید که تمام محصولات و مخصوصا محصولات لبنی را مطابق آمار خرید تخمین زده و به صورت روزانه سفارش دهید تا در همان روز به فروش برود و تاریخ مصرف آنها تمام نشود.

شرکت پخشی که با آن کار می‌کنید بسیار مهم است که در چه بازه زمانی کالاها را به شما عرضه می‌کند.

چهارمین مورد این است که چه نوع محصول یا کالاهایی را باید در سوپرمارکت داشته باشیم؟

قطعا فروشگاه موادغذایی که تنوع اجناس آن بالا باشد مورد انتخاب بیشتر افراد جامعه است. محصولات لبنی که مربوط به یخچال هستند و دیگر شوینده‌ها و لوازم بهداشتی، خواروبار و … باید در سوپرمارکت شما وجود داشته باشد. اما نکته حائز اهمیت این است که باید حداقل از ۴ برند خاص و معروف، محصولاتی را در فروشگاه خود داشته باشید تا بتوانید پاسخگوی سلیقه‌های مختلف مشتریان‌تان باشید.

پنجمین مورد دانستن حداقل تجهیزات لازم و ضروری برای راه‌اندازی سوپرمارکت چیست؟

داشتن دو عدد یخچال درب دار، دو عدد فریزر و چندین قفسه برای چیدن محصولات و برای حساب کتاب‌ها نیز می‌توانید از نرم افزار حسابداری و صندوق فروشگاهی استفاده نمایید تا به راحتی قادر باشید فاکتور محصولات را صادر نموده و سریعا به درخواست مشتریان پاسخ دهید.

ششمین مورد تبلیغات سوپرمارکت در فضای اینترنتی و فروش اینترنتی است که معجزه می کند.

یکی از روش‌های بسیار محبوب که بسیار رضایت بخش نیز می‌باشد تبلیغات در فضای مجازی و ساختن یک وبسایت فروشگاهی است که می‌تواند کسب و کار شما را به سرعت توسعه دهد و درآمدهای میلیونی از این طریق، کسب کنید. اما واقعا می‌شود این کار را برای هر سوپرماکت انجام داد؟ در ادامه با ما باشید تا روش این کار را به شما بگوئیم تا راه داشتن یک سوپرمارکت آنلاین بدون هیچگونه هزینه‌ای را به شما بگوئیم.

اخذ نمایندگی فروشگاه سورنا
اخذ نمایندگی فروشگاه سورنا

جمع‌بندی مراحل راه اندازی یک سوپرمارکت موفق و پر درآمد

اگر روزی سوپرمارکت خود را راه اندازی نمودید و به دنبال توسعه دادن آن بودید. بدون هیچ گونه تعللی به فکر فرانچایز شدن و تبدیل آن به یک فروشگاه سراسری باشید تا غوغای آن را ببینید.

“فروشگاه سراسری سورنا” یکی از پیشروهای تبدیل سوپرمارکت‌های محلی به فروشگاه زنجیره ای مواد غذایی است. شما با کسب فرانچایز از شرکت ستاره طلایی سینا خدمات گوناگونی را از این شرکت ازجمله تابلو سر درب مغازه برای بهتر دیده شدن فروشگاه خود و همچنین دریافت صندوق فروشگاهی و از همه مهمتر تبدیل شدن به یک فروشگاه سوپرمارکت اینترنتی تبدیل خواهید شد.

برای اخذ نمایندگی فروشگاه سورنا این صفحه را می‌توانید مطالعه نمائید و با مسئول نمایندگی استان و منطقه خود برای سوالات بیشتر تماس بگیرید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *