پست-ویژه-تصویر

خلاقیت در سوپرمارکت

شاید به دلیل میزان سود تقریبا مناسب سوپر مارکت و میزان ریسک نسبتا پایین شما هم مجاب شده باشید که برای کسب درآمد اقدام به راه اندازی سوپرمارکت نمایید. که در این مقاله مراحل راه اندازی یک سوپرمارکت موفق و پر درآمد را نیز می‌توانید مطالعه کنید. در این بین آن شخصی خواهد توانست گلیم خود را از آب بیرون بکشد که توانایی جذب مشتری به روش‌های مختلف را داشته باشد. از جمله کارهایی که باعث افزایش فروش و جذب مشتریان بیشتر می‌شود استفاده از خلاقیت در سوپرمارکت است.

همچنین شما می‌توانید مقاله راهکار سود بیشتر و افزایش فروش در سوپرمارکت را مطالعه کنید. شما با کمی خلاقیت می‌توانید به میزان قابل توجه‌ای مشتری جدید کسب کنید. همچنین مشتریان قدیمی وفادار خود را وادار به خرید محصولات بیشتر کنید.

از آنجایی که راه اندازی سوپر مارکت شاید در نگاه اول کاری آسان در نظر گرفته شود و همین عدم استفاده از خلاقیت و تنها اکتفا کردن به راه اندازی باعث شکست بسیاری از سوپرمارکت‌ها شده است. در ادامه ایده ‌های جالب برای سوپر مارکت را با هم بررسی خواهیم کرد.

چطور می توان تعداد مشتریان را افزایش داد؟

برای این که بتوانید مشتری‌های‌تان را افزایش دهید. روی دو راهکار باید برنامه‌ریزی کنید و آن را به بهترین نحو اجرا نمایید.

زیاد دیده شوید

برای این که شما بتوانید مشتری حد اکثری جذب نمایید؛ باید در محله خود تان بسیار زیاد دیده شوید. برای دیده شدن اولا نیاز هست،  موقعیت شهری که سوپر مارکت شما در آن جا قرار دارد؛ از نظر مردم عامه شهر و محله خود دارای شرایط خوبی باشد. مثلا دور میدان اصلی محله خود سوپر مارکت داشته باشید. در خیابانی مغازه تأسیس کنید که رفت و آمد به آن جا بیشتر از مناطق دیگر است.

  • جایی سوپر مارکت تأسیس کنید که رهگذران عادی  بتوانند شما را ببینند.
  • تبلیغات محیطی داشته باشید.
  • بنر بزنید و در محله خود تان بیلبرد بگیرید.
  • تراکت پخش کنید و از ابزارهایی کمک بگیرید که بتوانید مشتری بیشتری جذب نمایید.

زیاد دیده شوید

باعث شوید رقبای تان مشتری های شان را از دست بدهند. سعی کنید همه نیاز های مشتری تان را تأمین نمایید. به طور مثال: اگر مشتری پفک نمکی می خواهد؛ از همه برند ها داشته باشید. برای این که مشتری بتواند هر چه دوست دارد از شما بخرد.

یکی از ملزومات خوب دیده شدن داشتن سردر زیبا و شکیل است. از اجناس خوب و با کیفیت استفاده نمایید. راهکار هایی ایجاد کنید تا بتوانید کالای خود را درب منزل تحویل دهید. بسیاری از مشتری ها واقعا حوصله مراجعه به سوپر مارکت ها را ندارند. آن ها دوست دارند با یک تلفن تماس بگیرند و کالای مورد نیاز شان را درب منزل  تحویل بگیرند.

چیدمان قفسه در سوپرمارکت
چیدمان قفسه در سوپرمارکت

تبلیغات سوپرمارکت در فضای اینترنتی و فروش اینترنتی است که معجزه خواهد کرد.

یکی از روش‌های بسیار محبوب که بسیار رضایت بخش نیز می‌باشد تبلیغات در فضای مجازی و ساختن یک وبسایت فروشگاهی است که می‌تواند کسب و کار شما را به سرعت توسعه دهد و درآمدهای میلیونی از این طریق، کسب کنید. اما واقعا می‌شود این کار را برای هر سوپرماکت انجام داد؟ در ادامه با ما باشید تا روش این کار را به شما بگوئیم تا راه داشتن یک سوپرمارکت آنلاین بدون هیچگونه هزینه‌ای را به شما بگوئیم.

جمع‌بندی خلاقیت در سوپرمارکت

اگر روزی سوپرمارکت خود را راه اندازی نمودید و به دنبال توسعه دادن آن بودید. بدون هیچ گونه تعللی به فکر فرانچایز شدن و تبدیل آن به یک فروشگاه سراسری باشید تا غوغای آن را مشاهده کنید.

“فروشگاه سراسری سورنا” یکی از پیشروهای تبدیل سوپرمارکت‌های محلی به فروشگاه زنجیره ای مواد غذایی است. شما با کسب فرانچایز از شرکت ستاره طلایی سینا خدمات گوناگونی را از این شرکت ازجمله تابلو سر درب مغازه برای بهتر دیده شدن فروشگاه خود و همچنین دریافت صندوق فروشگاهی و از همه مهمتر تبدیل شدن به یک فروشگاه سوپرمارکت اینترنتی تبدیل خواهید شد.

برای اخذ نمایندگی فروشگاه سورنا این صفحه را می‌توانید مطالعه نمائید و با مسئول نمایندگی استان و منطقه خود برای سوالات بیشتر تماس بگیرید.


دیگر مطالب بلاگ سورنا برای مطالعه بیشتر شما:

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *