پست-ویژه-تصویر

بازدید جناب آقای دکتر سزاوار از محل دفتر مرکزی شرکت ستاره طلایی سینا

بازدید جناب آقای دکتر سزاوار از محل دفتر مرکزی شرکت ستاره طلایی سینا انجام شد. جناب آقای دکتر سزاوار، مدیرعامل محترم گروه مهد خاورمیانه که می‌باشند. و همچنین رئیس محترم هیئت مدیره شرکت ستاره طلایی سینا می‌باشند. روز سه شنبه، 23 دی‌ماه ۹۹ از محل جدید دفتر مرکزی این شرکت بازدید کردند.

در این دیدار، ایشان با همراهی مدیرعامل محترم، جناب آقای مهندس قارداشی و نیز قائم مقام ایشان، جناب آقای مهندس جاودان؛ ضمن بازدید. از واحدهای مختلفِ شرکت، از زحمات و تلاش‌های همکاران تقدیر و تشکر کردند.

نکته قابل توجه بازدید جناب آقای دکتر سزاوار از محل دفتر مرکزی شرکت ستاره طلایی سینا این بود. که لبخند همیشگی و انرژی‌بخش جناب آقای دکتر سزاوار بود. که حتی از پشت ماسک نیز حسی سرشار از انگیزه و دل‌گرمی را به همکاران عزیز ستاره طلایی سینا منتقل می‏کرد.

مطالب زیر را نیز مطالعه کنید

سوپرمارکت آنلاین

سوپرمارکت آنلاین سورنا

اخذ نمایندگی فروشگاه سورنا

فروشگاه زنجیره ای مواد غذایی

بازدید آقای دکتر سزاوار از دفتر مرکزی شرکت ستاره طلایی سینا به همراه مدیران این شرکت بود. جناب آقای دکتر سزاوار، مدیرعامل گروه مهد سرمایه گذاری خاورمیانه است. که از آغاز تأسیس در سال ۱۳۸۷، با داشتن بیش از ۲۵ شرکت تابعه فعال در زمینه های گوناگونی نظیر تولید بوده است. همچنین پخش و توزیع محصولات، تبلیغات محیطی و نیز واردات و صادرات، نقشی مهم در رونق و شکوفایی کشور دارد.

آن چه که سازمان ها در عصر حاضر به شدت به آن نیازمندند تا بتوانند در بازارهای پویا و پیچیده امروزی جایگاهی داشته باشند. و برای خود مزیت رقابتی کسب نمایند، توان تولید محصولات و خدمات جدید و منحصر به فرد در بازارهای امروزی است. و این امر میسر نمی گردد مگر با نوآوری و خلاقیت مدیران و نیز تأثیر آنها بر پرورش خلاقیت کارکنان که با کمک یکدیگر در بالندگی و رشد سازمانی خود بکوشند.

لذا گروه مهد سرمایه گذاری خاورمیانه، با دارابودن حدود ۳۶۰۰ پرسنل قصد دارد. تا این مهم را به بار نشانده و بتواند در حوزه های کارآفرینی و اشتغال زایی در کشور و نیز بازارهای داخلی و خارجی موقعیت خود را ارتقاء دهد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *