پست-ویژه-تصویر

سورنا 1000 تایی شد!

سورنا 1000 تایی شد : جشن 1000 تایی شدن فروشگاه های سراسری سورنا با حضور مدیریت محترم عامل، جناب آقای مهندس قارداشی و مدیران و پرسنل شرکت ستاره طلایی سینا در 20 بهمن 98 در دفتر مرکزی این شرکت برگزار گردید.
در این مراسم ، جناب آقای مهندس قارداشی ضمن تبریک 1000 تایی شدن فروشگاه های سراسری سورنا به همکاران شرکت ستاره طلایی سینا، بیان فرمودند که تازه در ابتدای راه هستیم و برای رسیدن به مرزهای بالاتر و موفقیتهای بیشتر نیاز به تلاش و همدلی بیشتر و توجه به امر کیفیت در اجرای این مهم است.

جشن هزارتایی شدن سورنا
جشن هزارتایی شدن سورنا

در راستا جشن که سورنا 1000 تایی شد

ایشان با بیان اینکه به لطف خداوند متعال و تلاش کلیه همکاران ، تاپایان امسال به هدف 1200 فروشگاه خواهیم رسید بیان فرمودند که در زمینه کمیت بزودی به اهداف سازمانی دست خواهیم یافت ولی تحقق در زمینه کیفیت باید با دقت و تمرکز بیشتری دنبال شود.
ایشان ضمن بیان اهداف سال آتی ؛ ابراز امیدواری نمودند که به زودی فروشگاه های سراسری سورنا در گستره پهناوری از ایران عزیز ؛ خوش بدرخشند.
در پایان مراسم نیز کیک 1000تایی شدن فروشگاه های سراسری سورنا توسط ایشان برش خورد و عکس یادگاری جهت ثبت این لحظات به یاد ماندنی با همکاران گرفته شد.

اخذ نمایندگی فروشگاه سورنا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *